تعطیلی مشاغل گروه‌های ۲ تا ۴ در شهرهای قرمز خوزستان-راهبرد معاصر

تعطیلی مشاغل گروه‌های ۲ تا ۴ در شهرهای قرمز خوزستان

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان جزئیات بازگشت محدودیت‌ها به استان با قرمز شدن تعدادی از شهرها را تشریح کرد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۴ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - 2021 February 12
کد خبر: ۷۷۲۸۹

به گزارش راهبرد معاصر رضا نجاتی با بیان اینکه هیچ کدام از شهرهای خوزستان در وضعیت آبی قرار ندارد، اظهار کرد: در حال حاضر اهواز، کارون، ماهشهر، شادگان، آبادان، شوشتر، دزفول، خرمشهر، هویزه و دشت آزادگان در وضعیت قرمز و رامهرمز، شوش، امیدیه و مسجدسلیمان در وضعیت نارنجی قرار دارند و مابقی شهرهای استان زرد هستند.

وی با اشاره به برگشت اعمال محدودیت‌ها در خوزستان، افزود: در شهرهای نارنجی و قرمز یک‌سوم و در شهرهای زرد دوسوم کارکنان ادارات و نیروهای ستادی شرکت‌ها در محل کار حضور می‌یابند و بقیه به صورت نوبت‌کاری فعالیت می‌کنند. این مصوبه شامل همه ادارات به جز ادارات و سازمان‌های ضروری است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: در شهرهای قرمز تنها مشاغل گروه یک، در شهرهای نارنجی مشاغل گروه یک و ۲ و در شهرهای زرد مشاغل گروه یک، ۲ و ۳ اجازه فعالیت دارند.

نجاتی تصریح کرد: تردد نیز از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد در تمام شهرهای خوزستان ممنوع است. تردد خودروهای با پلاک غیربومی در شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است و در صورت مشاهده، ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: مدارس و دانشگاه‌ها در شهرهای قرمز تعطیل و فعالیت به صورت مجازی خواهد بود.

وی افزود: ساعت فعالیت ادارات در اهواز ۸:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و در دیگر شهرهای استان ۸:۳۰ تا ۱۴:۳۰ خواهد بود.

نجاتی با اشاره به تعطیلی آرامستان‌ها، تصریح کرد: اجازه برگزاری مراسم عروسی و عزا که مستلزم تجمع هستند، داده نخواهد شد.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان بیان کرد: این مصوبات برای همه ادارات و بخش ستادی شرکت‌ها در همه شهرستان‌ها لازم‌الاجرا است و در غیر این صورت، برابر قانون برخورد خواهد شد.

عصر ایران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار