توهین بی‌شرمانه آمریکا به فلسطینی‌ها-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

توهین بی‌شرمانه آمریکا به فلسطینی‌ها

نماینده یهودی پارلمان آمریکا در توهینی بی‌شرمانه فلسطینی‌ها را «بربر‌های کمتر از انسان» خواند.
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۵ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 May 27
کد خبر: ۸۹۵۴۲
توهین بی‌شرمانه آمریکا به فلسطینی‌ها

به گزارش راهبرد معاصر؛ مجلس روابط اسلامی و آمریکایی از مسئولان آمریکا خواست تا درباره توهین‌های «رندی فاین»، نماینده یهودی ایالت فلوریدا در پارلمان این کشور که فلسطینی‌های ساکن غزه را «بربر‌های کمتر از انسان» خوانده بود، تحقیق کنند.

 

در بیانیه این مجلس آمده است رندی فاین مرتب از الفاظی توهین‌آمیز برای فلسطینی‌ها استفاده می‌کند و دائما آن‌ها را کمتر از انسان می‌خواند. زمانی که مردم غزه زیر شدیدترین حملات رژیم صهیونیستی بودند او با سایر صهیونیست‌های آمریکا جشن گرفته بود.

 

این شورا فاش کرد که فاین، ضمن به اشتراک گذاشتن پیامی از گردهمایی یهودیان در شورای قانون‌گذاری فلوریدا، مردان مقاومت فلسطین در غزه را «حیواناتی بی‌رحم» خواند.

 

رندی فاین از اعضای حزب جمهوریخواه آمریکا است که بار‌ها با «اریک ترامپ»، پسر رئیس‌جمهور سابق آمریکا دیده شده است. فاین یکی از کسانی است که از راست‌گریان افراطی آمریکا و لابی صهیونیست‌ها برای حمله به مسئله فلسطین استفاده می‌کند.

 

این مجلس که گفته می‌شود بزرگترین مجموعه دفاع از حقوق مسلمانان در آمریکا است اعلام کرد توهین‌های فاین توهین به عنف است و قابل قبول نمی‌باشد، فاین نماینده مردم است و نباید به آن‌ها توهین کند.

 

رندی فاین نیز در جواب به این بیانیه، این مجلس را گروهی تروریستی خواند که قصد دارد صدای نمایندگان یهودی پارلمان آمریکا را خاموش کند.

 

پیشتر نیز مقامات بلندپایه آمریکا مانند «جو بایدن»، رئیس جمهور این کشور از جنایات صهیونیست‌ها دفاع کرده بود و آن را حق دفاع رژیم صهیونیستی دانسته بود، حتی در همین حین یک قرداد نظامی به ارزش ۷۳۵ میلیون دلار با صهیونیست‌ها امضا کرد./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده