سرلشکر سلامی: دنیا به ملت ایران غبطه می‌خورد-راهبرد معاصر
قالیباف: گزارش نظارتی در خصوص تامین اقلام اساسی سه شنبه در مجلس قرائت می‌شود ماموریت قالیباف به کمیسیون عمران برای بررسی سیل مشهد دستور کار مجلس امروز 30 اردیبهشت 1403 بازگشت ناو شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه از ماموریت اقیانوسی تاکید معاون ایمنی سپاه بر استفاده از هوش مصنوعی فرایند انتخابات یک مرحله‌ای شود تأکید آیت الله رئیسی بر پرداخت بموقع وام ازدواج سردار زهرایی: طوفان‌الأقصی سبب بیداری ملت‌ها شد پلیس این 5 گروه را طبق لایحه حجاب باید بازداشت کند آخرین وضعیت بررسی پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشستگان بابت رتبه‌بندی معلمان و متناسب سازی حقوق در مجلس اسلامی: ایران به ونزوئلا برای راه اندازی شتاب‌دهنده‌های پزشکی کمک می‌کند استاندار گیلان: واردات چای به دستور رئیس‌جمهور محدود شد در دوره اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان چه گذشت؟ سردار قریشی: رسانه ها ستون فقرات جهاد تبیین و دریای امیدآفرینی هستند نظر وزیر کشور درباره تقسیم استان سیستان و بلوچستان

سرلشکر سلامی: دنیا به ملت ایران غبطه می‌خورد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز ما دیگر یک آمریکای خطرناک نمی‌بینیم بلکه یک آمریکای شکست خورده و فراری و افسرده را شاهد هستیم.
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۳ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 September 19
کد خبر: ۱۰۲۷۷۸

به گزارش راهبرد معاصر سرلشکر حسین سلامی در همایش اقتدار عاشورایی سپاه ناحیه تبریز اظهار داشت: جاودانگی اسلامی به برکت حضور زنان و مردانی است که در موقعیت‌های سخت و خطیر برای دفاع از حریم اسلام در صحنه حضور پیدا می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه امروز وقتی صحنه رویارویی اسلام و کفر را می‌بینیم، نصرت و پیروزی اسلام را شاهد هستیم، افزود: به قلب‌های شما اطمینان و سکینه عطا فرموده و این خصوصیت همراه شماست.

سرلشکر سلامی گفت: امروز ما دیگر یک آمریکای خطرناک نمی‌بینیم بلکه یک آمریکای شکست خورده و فراری و افسرده را شاهد هستیم.

 

وی اضافه کرد: ما امروز رژیم سعودی را که بتواند به هر شکل ممکن به یک ملت بی دفاع مثل یمن حمله کند را نمی‌بینیم و صدای این قدرت‌ها در حال احتضار است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: اسلام، موانع بزرگی را پشت سر گذاشته و امروز جوانه‌های امید در قلب جوانان امیدوار جهان در حال رویش است.

 

وی گفت: در داخل کشور خودمان با وجود همه فشارهای طبیعی یا تحمیلی، ملت ایران در حال مقاومت بوده و اکنون این موانع در حال برداشته شدن است و سختی‌ها در حال آسان شدن است و جاده‌ها در حال هموار شدن است و مسلمانان در حال قد کشیدن و حیات در جامعه جاری شده است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه دلیل این پیروزی‌ها، مقاومت مردم بزرگ ایران است، خاطرنشان کرد:وقتی سیل، زلزله یا کرونا به وجود می‌آید، این مردم بزرگ ایران و بسیجیان هستند که به کمک یکدیگر می‌شتابند و این بسیجیان هستند که در همه جا سپر بلای مردم می‌شوند.

 

وی ادامه داد: امروز همه دنیا به وجود یک ملت که بیش از ۴ دهه در برابر قدرت‌های بزرگ ایستاده غبطه می‌خورد.

سرلشکر سلامی گفت: نام ایران با عظمت، مهربانی، پیشرفت و انسجام و اتحاد تعریف می‌شود و این امت امروزین همواره امام و رهبر خود را عاشقانه دوست می‌دارند./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده