عربده های نظامی صهیونیستی از درد خارهای کاکتوس!+ فیلم-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

عربده های نظامی صهیونیستی از درد خارهای کاکتوس!+ فیلم

انتشار ویدئویی از یک نظامی صهیونیست در فلسطین اشغالی که روی کاکتوس افتاده، واکنش کاربران فضای مجازی را برانگیخت.
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - 2021 September 28
کد خبر: ۱۰۳۷۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر، رسانه‌های خبری از جمله شبکه «الجزیره مباشر» اخیرا ویدئویی از یک نظامی صهیونیست در کرانه باختری اشغالی منتشر کرده‌اند که روی یک کاکتوس افتاده و در حال گریه کردن و فریاد زدن است.

در این ویدئو، دو نظامی صهیونیست مشاهده می‌شوند که یکی از آن‌ها در تلاش برای خارج کردن خار گیاه کاکتوس از پشت نفر دوم است.



انتشار این فیلم در فضای مجازی واکنش کاربران بسیاری را به همراه داشته است.



«حسین مرتضی» از خبرنگاران لبنانی با انتشار این فیلم در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر نوشته است: «یک نظامی صهیونیست که بر روی کاکتوس افتاده. ببینید چه بر سرش آمده. فریادهایش [را ببینید]. اگر یک گلوله یا موشک به او می‌خورد، چه می‌شد».



کاربر دیگری با نام «ALAQSA» نوشته است: «سؤال اینجاست با آنکه پوشک به تن دارد، چگونه درد می‌کشد؟»



او در ادامه می‌نویسد: «باید در جنوب کاکتوس بکاریم تا زمانی که خواستیم به الجلیل حمله کنیم، به جای اسلحه با خود کاکتوس ببریم».



کاربر دیگری با نام «Fadi» نوشته: «با یک خار این‌گونه شد، اگر یک تیر از حزب [الله]بود چه می‌شد»./فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجیدسرلک
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
0
0
سلام‌ایران هرتعرضی‌ازدشمن‌راقاطعانه‌جواب‌میدهدو
تحلیل های برگزیده