امضای سند 20 ساله در دستورکار سفر رئیس جمهور به روسیه نیست-راهبرد معاصر
فرود بالگرد حامل رئیس‌جمهور به علت مه‌آلود بودن هوا محسن رضایی: مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر دارد کدام مجلس در رأس امور است؟ ۱+۳ گزینه مطرح برای ریاست مجلس خبرگان امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند حضور ناو سپاه در محل استقرار نیروهای آمریکایی در نزدیکی جزیره گارسیا سفر رئیس اقلیم کردستان به تهران و هیاهوی غرب سخنگوی دولت: انتخاب ارکان داخلی مجلس با نمایندگان منتخب است آیت الله رئیسی: رابطه بین ایران و آذربایجان ناگسستنی است بانکی‌پور: امیدواریم در پنج سال آینده به نرخ باروری ۲.۵ برسیم سرلشکر سلامی: در عملیات وعده صادق قلب استکبار را هدف گرفتیم وزیر کشور: کمبودهای قانونی درباره نگهداری حیوانات را باید تکمیل کنیم قالیباف: گزارش نظارتی در خصوص تامین اقلام اساسی سه شنبه در مجلس قرائت می‌شود ماموریت قالیباف به کمیسیون عمران برای بررسی سیل مشهد دستور کار مجلس امروز 30 اردیبهشت 1403

امضای سند 20 ساله در دستورکار سفر رئیس جمهور به روسیه نیست

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از دستورکار نبودن امضای سند راهبردی 20 ساله ایران و روسیه در سفر آتی رئیس جمهور به مسکو خبر داد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۹ - ۲۶ دی ۱۴۰۰ - 2022 January 16
کد خبر: ۱۱۷۸۹۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمود عباس زاده مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از دستورکار نبودن امضای سند راهبردی 20 ساله ایران و روسیه در سفر آتی رئیس جمهور به مسکو خبر داد.

 

وی گفت: این سند به دلیل بررسی های بیشتر و انجام توافقات ابتدایی هنوز به مرحله نهایی برای امضای دو سران نرسیده است؛ از این رو سند 20 ساله ایران و روسیه هنوز در مرحله ابتدایی قرار دارد و به این سفر رئیس جمهور به روسیه نخواهد رسید.

 

سخنگوی امنیت ملی مجلس ادامه داد: در سفر رئیس جمهور به مسکو بر مقدمات این سند بحث و تبادل نظر خواهد شد و بر مقدمات آن توافق خواهد شد.

 

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران اواخر این هفته سفری به روسیه خواهد داشت و قرار است در این سفر با رئیس جمهور روسیه دیدار کند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده