تظاهرات ایتالیایی‌ها در حمایت از پناهجویان-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

تظاهرات ایتالیایی‌ها در حمایت از پناهجویان

معترضان در کاتانیا در سیسیل در اعتراض به ممناعت مقامات ایتالیا از پیاده شدن پناهجویان از کشتی‌ها، تجمع اعتراضی برگزار کردند.
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۲ - ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - 2022 November 10
کد خبر: ۱۵۸۵۱۹

به گزارش راهبرد معاصر، معترضان روز سه‌شنبه پس از آنکه مقامات اجازه ندادند پناهجویانی که هنوز در کشتی «انسانیت ۱» گیر افتاده‌اند، پیاده شوند، در پورتو دی کاتانیا یکی از شهرهای ناحیه سیسیل در کشور ایتالیا تجمع کردند.

 

به گزارش آرتی، روز یکشنبه، بیش از ۱۴۰ مهاجر اجازه خروج از کشتی را پیدا کردند، در حالی که ۳۵ نفر مجبور به ماندن درون کشتی شدند. در حالی که معترضان با استفاده از بلندگوها شعار می‌دادند، سرنشینان در حال تکان دادن چراغ قوه از کشتی دیده شدند.

مقامات ایتالیایی ادعا کردند که تنها کسانی که «آسیب پذیر» تلقی می‌شوند به خشکی منتقل می‌شوند.

 

«ماتئو پیانتدوسی» وزیر کشور جدید ایتالیا، آخرین دستورالعمل را به عنوان بخشی از سیاست هدف قرار دادن کشتی‌های نجات پناهجویان که دولت آن‌ها را به تشویق قاچاق انسان متهم می‌کند، صادر کرد.

 

پیش از این در انگلیس نیز روزنامه دیلی اکسپرس گزارش داد «سوئلا براورمن» وزیر کشور انگلیس در صدد است پناهجویان را که به این کشور می‌آیند، از این کشور اخراج و به کشور‌های آمریکای جنوبی اعزام کند.

 

در لهستان، اما «کریستوف سوبولفسکی» دبیر کل حزب حاکم قانون و عدالت این کشور می‌گوید این کشور در حال بررسی ساخت دیواری در مرز با کالینینگراد روسیه است که مشابه آن را قبلا در مرز با بلاروس ساخته است./ باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار