محدودیت اینستاگرام، فیسبوک، توییتر و یوتیوب در ترکیه-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

محدودیت اینستاگرام، فیسبوک، توییتر و یوتیوب در ترکیه

نت‌بلاکس خبر داد که رسانه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک، توییتر و یوتیوب با محدودیت مواجه شده‌اند.
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۱ - ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - 2022 November 13
کد خبر: ۱۵۹۰۲۹

به گزارش راهبرد معاصر برخی منابع خبری نیز اعلام کرده‌اند که تلگرام نیز به طور کامل در ترکیه قطع شده است.

این محدودیت‌ها در پی انفجار عصر روز یکشنبه در مرکز استانبول اتخاذ شده است.

رادیو، تلویزیون و رسانه‌های ترکیه نیز از پخش هر خبر و فیلمی درباره انفجار منع شده‌اند.

عصر روز یکشنبه بود که تلویزیون ترکیه گزارش داد که انفجاری در خیابان استقلال مشرف به میدان «تقسیم» در استانبول رخ داد. بعد از این حادثه، تیم‌های پزشکی زیادی به محل اعزام شدند و نیروهای امنیتی منطقه را محاصره کرده‌اند.

«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه در واکنش به این حادثه اعلام کرد که این عملیات توسط یک عامل انتحاری زن صورت گرفت و طی آن ۶ نفر کشته و ۵۳ نفر زخمی شدند.

رئیس جمهور ترکیه تاکید کرد که مقابل تروریست‌ها تسلیم نمی‌شود. اردوغان گفت که ارزیابی اولیه نشان می‌دهد که این اقدام تروریستی بوده است.

کنسولگری امارات متحده عربی در استانبول نیز پس از انفجار در خیابان استقلال این شهر توصیه ایمنی برای شهروندان اماراتی صادر کرد.

به نوشته روزنامه «خلیج تایمز» کنسولگری امارات در ترکیه از شهروندان خود خواسته است از محل انفجار و همچنین منطقه تقسیم و اطراف آن دوری و دستورالعمل های ایمنی صادر شده توسط مقامات ترکیه را رعایت کنند./فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده