ادعای اوکراین درباره تعداد تلفات ارتش روسیه-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

ادعای اوکراین درباره تعداد تلفات ارتش روسیه

کی یف مدعی شد طی شبانه روز گذشته موفق به وارد آوردن خسارات و تلفات سنگین به نیرو‌های روسی شده است.
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۶ - ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 March 18
کد خبر: ۱۷۷۰۴۲

به گزارش راهبرد معاصر، کی یف امروز (شنبه) طی بیانیه‌ای مدعی شد طی شبانه روز گذشته تلفات سنگینی به نیرو‌های روسی وارد شده است. در این مدت بیش از ۸۰۰ نظامی روسی در عملیات‌های نیرو‌های اوکراینی در مناطق مختلف جبهه نبرد جان خود را از دست دادند.

 

ستاد کل نیرو‌های مسلح اوکراین همچنین ادعا کرد که از آغاز عملیات نظامی مسکو در فوریه سال گذشته تاکنون ۱۶۴ هزار و ۲۰۰ سرباز روسی در اوکراین کشته شده اند.

 

در روز گذشته، مسکو همچنین حداقل ۵ تانک دیگر، ۷ خودروی زرهی حفاظت شده، ۸ سیستم توپخانه، ۲ موشک انداز چندگانه، و ۴ کامیون و تانکر را از دست داده است.

 

روسیه بدون اشاره به آمار‌های کی یف درباره میدان نبرد، آن‌ها را ساختگی و غیرواقعی نامید و هدف آن را تبلیغاتی دانست./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده