جانشین فرمانده کل سپاه: تحول ایجاد شده در قوه قضاییه بسیار عالی و مثبت است-راهبرد معاصر
سرپرست استانداری آذربایجان شرقی مشخص شد پوتین در گفت‌وگو با مخبر: ایران از این روزهای سخت عبور خواهد کرد فرمانده کل سپاه: رئیسی ایستایی و استراحت را برای خود حرام می‌دانست افتتاحیه مجلس خبرگان فردا برگزار می‌شود ایرانیان عصر امروز به مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی تجمع می‌کنند تشکیل کمیته‌های پنج‌گانه برای پیگیری امورات جاری کشور با دستور مخبر توضیحات سخنگوی دولت درباره اعلام عزای عمومی و برگزاری امتحانات دانش‌آموزان شناسایی هویت تمام شهدا/ نیازی به آزمایش دی‌ان‌اِی نیست کادر پروازی پرواز شهادت+تصاویر واکنش حسین شریعتمداری به شهادت آیت الله رئیسی سردار جلالی: آیت‌الله رئیسی هیچگاه فرصت خدمت به مردم را به عافیت پشت‌میز نشینی ترجیح نداد سرلشکر باقری شهادت آیت‌الله رئیسی را تسلیت گفت رئیس مجلس خبرگان رهبری: آیت الله رئیسی نمونه اتم و اکمل مدیران انقلابی و ولایی بود احمدی‌نژاد شهادت آیت‌الله رئیسی را تسلیت گفت رهبر انقلاب "مخبر" را به عنوان مدیر قوه مجریه منصوب کردند

جانشین فرمانده کل سپاه: تحول ایجاد شده در قوه قضاییه بسیار عالی و مثبت است

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه قوه قضاییه مامن انقلاب، نظام و مردم است چون تجلی‌بخش یکسری از وعده‌های خدا مثل عدالت است، گفت: تحول ایجاد شده در قوه قضاییه بسیار عالی و مثبت است.
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲ - ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - 2019 November 25
کد خبر: ۲۸۸۲۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار «علی فدوی»  گفت: قوه قضاییه مأمن انقلاب، نظام و مردم است چون تجلی‌بخش یکسری از وعده‌های خدا مثل عدالت است. تحول ایجاد شده در قوه قضاییه بسیار عالی و مثبت است.

 

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه تلقی همه مردم این است که رویکرد «عدالت‌طلبانه» رویکرد اصلی قوه قصاییه در دوران فعلی است، عنوان کرد: قوه قضاییه رویکرد عدالت‌طلبی خود را باید با قوت و استحکام ادامه دهد و بداند که خدا خودش ضامن موفقیت او خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه برخلاف آنچه که برخی‌ها القا می‌کنند، اصلا برخوردهای دستگاه قضا جناحی نیست، افزود: این حرف‌ها را آنها که موافق روال الهی نبودند، از زمان حضرت آدم ابوالبشر هم می‌زدند. اصلا نباید به این صحبت‌ها توجه کرد.


سردار فدوی در پایان گفت: اولا آقای رئیسی باید از خودش مطمئن باشد که الحمدلله هست و دوما باید مطمئن باشد که سمت و سوی فعلی قوه قضاییه همان سمت و سویی است که وظیفه و ماموریت اصلی قوه قضاییه است.

منبع: میزان

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار