رئیسی: حضور مردم در انتخابات وظیفه الهی و سیاسی است-راهبرد معاصر
قالیباف: گزارش نظارتی در خصوص تامین اقلام اساسی سه شنبه در مجلس قرائت می‌شود ماموریت قالیباف به کمیسیون عمران برای بررسی سیل مشهد دستور کار مجلس امروز 30 اردیبهشت 1403 بازگشت ناو شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه از ماموریت اقیانوسی تاکید معاون ایمنی سپاه بر استفاده از هوش مصنوعی فرایند انتخابات یک مرحله‌ای شود تأکید آیت الله رئیسی بر پرداخت بموقع وام ازدواج سردار زهرایی: طوفان‌الأقصی سبب بیداری ملت‌ها شد پلیس این 5 گروه را طبق لایحه حجاب باید بازداشت کند آخرین وضعیت بررسی پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشستگان بابت رتبه‌بندی معلمان و متناسب سازی حقوق در مجلس اسلامی: ایران به ونزوئلا برای راه اندازی شتاب‌دهنده‌های پزشکی کمک می‌کند استاندار گیلان: واردات چای به دستور رئیس‌جمهور محدود شد در دوره اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان چه گذشت؟ سردار قریشی: رسانه ها ستون فقرات جهاد تبیین و دریای امیدآفرینی هستند نظر وزیر کشور درباره تقسیم استان سیستان و بلوچستان

رئیسی: حضور مردم در انتخابات وظیفه الهی و سیاسی است

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه درباره برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: بهترین کسی که می‌تواند انتخاب شود، کسی است که هم احساس تعهد و مسئولیت در قبال ارزش‌های انقلاب اسلامی داشته باشد و هم نسبت به مردم و دغدغه‌های آن‌ها احساس مسئولیت کند، ضمن اینکه روحیه جدی برای مبارزه با فساد هم داشته باشد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۳ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 February 21
کد خبر: ۳۶۵۴۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ رئیس قوه قضاییه گفت: حضور مردم در صحنه انتخابات یک وظیفه الهی و سیاسی است.


حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه درباره برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: بهترین کسی که می‌تواند انتخاب شود، کسی است که هم احساس تعهد و مسئولیت در قبال ارزش‌های انقلاب اسلامی داشته باشد و هم نسبت به مردم و دغدغه‌های آن‌ها احساس مسئولیت کند، ضمن اینکه روحیه جدی برای مبارزه با فساد هم داشته باشد.

 

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: نکته مهم درباره مجلس، اصلاح ساختار‌های فسادزاست.

 

رئیس قوه قضاییه گفت: مجلس می‌تواند با کمک دولت در اصلاح ساختار‌های فسادزا و ایجاد فضای بدون مانع و مشکل کسب و کار، نقش داشته باشد و این یعنی رقم زدن روندی از کسب درآمد، تولید و رونق تولید که در آن مشکلی برای مردم وجود نداشته باشد و برای سرمایه گذار، تولید کننده و کارآفرین هم تشویق کننده باشد.

 

وی اضافه کرد: از افتخارات ارزشمندی که از بدو پیروزی انقلاب داشته‌ایم، مراجعه به رأی مردم برای شکل گیری همه ارکان نظام اسلامی است.

 

رئیس قوه قضاییه گفت: از صدر نظام تا همه بخش‌های نظام اسلامی در حوزه اجرایی و قانونگذاری، با اراده و رأی مردم رقم می‌خورد.

 

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: حضور مردم در انتخابات هم حق و هم تکلیف است، به این معنا که امروز همه ایرانیان حق انتخاب دارند و از طرف دیگر هم تکلیف دارند که بهترین را برگزینند.

 

وی گفت: حضور مردم در صحنه انتخابات که یک وظیفه الهی-سیاسی و تکلیفی است که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید کرده‌اند، برای دوستداران انقلاب اسلامی پیام دارد که آن پیام حضور، قوت، قدرت و اقتدار نظام است.

 

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: این حضور برای دشمنان هم این پیام را دارد که به رغم خواست شما با همه وجود، نه فقط خودمان بلکه خانواده و اطرافیان ما، همه پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شویم و رأی می‌دهیم.

 

رئیس قوه قضاییه گفت: هر رأی که در صندوق ریخته می‌شود، تیری در قلب دشمنان است و معلوم می‌شود که ملت بزرگ ایران به رغم همه مسایل و تنگنا‌هایی که دشمن ایجاد کرده است یا مشکلاتی که دارد، با دشمن شناسی خود نسبت به آرمان‌های انقلاب اسلامی به هیچ وجه کوتاهی نمی‌کند.

 

وی اضافه کرد: أی مردم عزیز ما با هر سلیقه سیاسی و با هر نگاه و گویشی، در هر شهر و روستا و در جای جای ایران اسلامی، این دو پیام را برای دوستان و برای دشمنان انقلاب دارد.

 

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: حضور با انگیزه و اثر بخش مردم عزیزمان بسیار می‌تواند در شکل گیری مجلس قوی موثر باشد.

 

رئیس قوه قضائیه گفت: ما دنبال مجلس قوی هستیم، ​مجلس قوی، با اراده قوی شکل می‌گیرد و حتما رأی قوی است که می‌تواند مجلس قوی را شکل بدهد و از جهت نظارت بر دستگاه‌های اجرایی و نیز تعامل با دستگاه‌های مختلف برای ارتقای کشور رقم بزند.

 

وی گفت:همگی باید کشور را برای رسیدن به قله مورد نظر که شکل گیری ایرانی قوی است، همراهی کنیم و شکل گیری ایرانی قوی با نهاد‌های قوی امکان پذیر است.

 

رئیس قوه قضاییه افزود: قوه قضائیه قوی، ​دولت قوی و مجلس قوی شکل دهنده ایران قوی است و مجلس قوی می‌تواند به همه نهاد‌ها با همکاری و مساعدت، کار را هموار کند.

 

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: اگر مجلس، قوی باشد دولت هم قوی خواهد بود و در نهایت گره گشایی از زندگی مردم، هموار شدن زندگی مردم با کارآفرینی، تولید و شکل گیری اقتصاد مقاومتی نتیجه مجلس خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده