کدام استان دمای هوای آن دیروز بیش‌از ۴۰ درجه بود؟-راهبرد معاصر

کدام استان دمای هوای آن دیروز بیش‌از ۴۰ درجه بود؟

معاون فنی و شبکه ایستگاه‌های هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: دمای هشت شهرستان این استان در شبانه روز گذشته به بیش‌از ۴۰ درجه رسید که در این بین هامون با دمای ۴۲ درجه سلسیوس گرمترین شهر شد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۸ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 April 27
کد خبر: ۴۱۴۱۲

به گزارش راهبرد معاصر، محمود دیانتی روز دوشنبه اظهارداشت: همانطور که انتظار می‌رفت همچنان گرمای هوا در سیستان و بلوچستان ادامه دارد و در شبانه روز گذشته دمای هوای شهر‌های هامون، زهک، هیرمند، دلگان، قصرقند، راسک، زابل و نیکشهر به بیش‌از ۴۰ درجه سلسیوس رسید.

 

وی افزود: بر اساس آخرین خروجی نقشه‌های پیش‌یابی و مدل‌های جوی انتظار می‌رود امروز نیز گرمای هوا بویژه در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان ادامه داشته باشد و دما‌هایی با محدوده ۴۰ درجه سلسیوس مجدد تکرار شود.


معاون فنی و شبکه ایستگاه‌های هواشناسی سیستان و بلوچستان به صدور هشدار سطح زرد هواشناسی اشاره کرد و گفت: از بعدازظهر امروز وزش باد به نسبت شدید تا شدید نواحی مرکزی و جنوبی استان را فرا می‌گیرد و در نقاط مستعد منجر به خیزش گردوخاک و کاهش دید افقی می‌شود.


وی ادامه داد: بر اساس آخرین خروجی نقشه‌های پیش‌یابی و مدل‌های جوی از بعدازظهر امروز وزش باد شهرستان‌های زاهدان، خاش، ایرانشهر (بزمان)، دلگان، سراوان را فرا گیرد و در نقاط مستعد موجب خیزش گردوخاک، کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا می‌شود.

منبع: ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده