آشکار شدن نقش آمریکا و اسرائیل در قتل‌های وحشیانه در زمان تظاهرات-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

آشکار شدن نقش آمریکا و اسرائیل در قتل‌های وحشیانه در زمان تظاهرات

حزب‌الله اعلام کرد؛ دست داشتن آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در قتل به شیوه‌های وحشیانه در زمان تظاهرات گذشته در عراق آشکار شد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۱۸ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 08
کد خبر: ۴۹۶۷۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ گردان‌های حزب‌الله عراق اعلام کرد سریال هدف قرار دادن مخالفان حضور آمریکا با اتهام‌زنی علیه آنها، به خط مشی نخ‌نمای رسانه‌های دشمن تبدیل شده است.

 

گردان‌های حزب‌الله در بیانیه خود افزود: رسانه‌های دشمن، بوق‌های خود را به کار گرفته‌اند تا با طرح اتهام، شرافت عراق ی‌ها را مخدوش کنند. سرعت طرح اتهام به مخالفان حضور اشغالگران، ثابت می‌کند که عامل قتل و طرح اتهام، یک طرف است. دست داشتن آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در قتل به شیوه‌های وحشیانه در زمان تظاهرات گذشته در عراق آشکار شد.

 

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: آن‌ها نخواهند توانست مقاومت را از عمل کردن به وظایف شرعی، اخلاقی و ملی‌اش بازدارند. مبارزان مقاومت به اصول و ارزش‌های اخلاقی متعهد هستند. آمریکا سابقه طولانی در جنایت دارد./ باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار