انفجار در یک نفتکش یونانی در نزدیکی سواحل عربستان-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

انفجار در یک نفتکش یونانی در نزدیکی سواحل عربستان

برخی منابع خبری مدعی برخورد مین با یک نفتکش در دریای سرخ، در نزدیکی سواحل عربستان شدند.
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۴ - ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - 2020 November 25
کد خبر: ۶۸۱۵۶

به گزارش راهبرد معاصر برخی منابع خبری چهارشنبه بعد از ظهر به وقت تهران مدعی  برخورد مین با یک نفتکش در دریای سرخ در مرز عربستان با یمن  شدند.

منابع خبری به نقل از «شرکت امنیت دریانوردی» مدعی شدند که یک مین به یک نفتکش یونانی در دریای سرخ نزدیک عربستان برخورد کرده است. این شرکت مدعی شده که مین به یک نفتکش  نزدیک عربستان و نزدیک مرز یمن در دریای سرخ برخورد کرده و موجب انفجار در این نفتکش شده است.

برخی منابع نیز گزارش کردند که این کشتی که «ام تی آگراری» نام دارد  با پرچم مالت، تحت مالکیت یونان بوده است. تاکنون جزئیات بیشتری از این حادثه گزارش نشده است.

رویترز نوشت که این انفجار در نزدیکی بندر «الشقیق» واقع در جنوب غربی عربستان سعودی رخ داده است. این بندر نزدیک شهری به همین نام قرار دارد و به شمال یمن نزدیک است.

شبکه خبری بلومبرگ می‌گوید نفتکش حادثه‌دیده متعلق به شرکت «تی‌ام‌اس» بوده است.
 مطابق این گزارش نفتکش «AGRARI » صبح امروز به وقت محلی حین پهلوگیری در بندر الشقیق عربستان سعودی در معرض حمله‌ از سوی منبع ناشناس قرار گرفته است و بر اثر این حمله، بدنه آن آسیب دیده است.

فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار