تکذیب فوت ۷ نفر در تصادف اتوبوس سربازمعلم‌ها-راهبرد معاصر

تکذیب فوت ۷ نفر در تصادف اتوبوس سربازمعلم‌ها

رئیس اورژانس یزد با تکذیب خبر فوت ۷ نفر از تصادف هفته‌ گذشته اتوبوس سرباز معلم‌ها در دهشیر یزد که از سوی برخی منابع اعلام شده بود، گفت: از مجموع مصدومان این حادثه الان ۴ نفر در بیمارستان هنوز بستری هستند که سطح هوشیاری یکی از آنها پایین است.
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۲ - ۰۸ تير ۱۴۰۰ - 2021 June 29
کد خبر: ۹۳۶۵۹

به گزارش راهبرد معاصر دکتر احمد دهقان رئیس اورژانس یزد با بیان اینکه فوتی‌های تصادف اتوبوس سرباز معلم ها همچنان همان ۵ نفر در محل حادثه است، اظهار کرد: در حال حاضر از مجموع تمام مصدومان این حادثه ۴ نفر بستری هستند، گفت: یکی از مصدومان حادثه در بخش ارتوپد تحت درمان است و ۳ نفر هم در بخش‌های آی‌سی‌یو بستری هستند که ۲ نفر از آنها دارای سطح هوشیاری بالا هستند و یکی از آنها سطح هوشیاری پایینی دارد.

وی در خصوص این حادثه که پنجشنبه گذشته در محور تفت -دهشیر رخ داد، گفت: این حادثه سوم تیر ساعت ۱۸:۱۲ دقیقه بر اثر واژگونی و برخورد یک دستگاه اتوبوس با یک تریلی در باند مخالف اتفاق افتاد که در جریان آن ۳۴ نفر مصدوم و ۵ نفر در محل حادثه فوت شدند.

دهقان با بیان این که یکی از مصدومان در محل حادثه درمان شد، گفت:  ۳۳ نفر از مصدومان به بیمارستان اعزام شدند که ۹ نفر آنها توسط آمبولانس اورژانس، ۱۲ نفر توسط اتولانس و ۲ مصدوم نیز با بالگرد اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

 

 

وی از حمل ۷ نفر از مصدومان حادثه نیز توسط بالگرد هلال احمر خبر داد و افزود: آمبولانس‌های هلال احمر هم ۳ نفر از بیماران را به بیمارستان منتقل کردند.

این مسئول یادآور شد: زمان رسیدن اولین آمبولانس به محل این حادثه ۴ دقیقه بوده است.

گفتنی است ۴ نفر از فوتی‌های این حادثه سربازمعلم بودند و یک نفر نیز راننده تریلی بود.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار