موافق طرح رتبه بندی و افزایش حقوق معلمان هستم-راهبرد معاصر
وعده دولت برای اینترنت پرسرعت و ارزان قیمت به کجا رسید؟ احتمال تغییر در حداقل حقوق کارگران لایحه اصلاح قانون به کارگیری سلاح توسط ماموران نیروهای مسلح اعلام وصول شد امیر پوردستان: جنبش ضدصهیونیستی در جهان، موجب عقب‌نشینی رژیم غاصب خواهد شد مسجدی: توان مبارزه با آمریکا و اسرائیل در کنار هم را داریم شانس بیشتر قالیباف نسبت به سایر رقبا برای ریاست مجلس دوازدهم جزئیات مصوبه هیات وزیران برای واردات ۲ هزار اتوبوس بین‌شهری امیر واحدی: نیروی هوایی ارتش آماده پاسخگویی به هرگونه تهدیدی است مخالفت مجلس با کاهش ساعت کار زنان به ۲۰ ساعت در هفته موافقت دولت با کاهش ساعت کاری کارمندان+ جزئیات تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی به صحن مجلس می‌رسد؟ سردار جلالی: عدم اجرای ضوابط ابلاغی پدافند غیرعامل، جرم‌انگاری است یکی از اقدامات مهم مجلس یازدهم در بحث عدالت مالیاتی بود طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در دستور کار مجلس توضیحات سردار جلالی درباره تشکیل «فرماندهی ارشد پدافند غیرعامل نفتی»
نوش آبادی:

موافق طرح رتبه بندی و افزایش حقوق معلمان هستم

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی با بیان این که موافق طرح رتبه بندی و افزایش حقوق معلمان هستم، برخی شایعه پراکنی ها در فضای مجازی را تکذیب کرد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۴ - ۲۳ تير ۱۴۰۰ - 2021 July 14
کد خبر: ۹۵۳۸۱

به گزارش راهبرد معاصر  حسین نوش آبادی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران طی سخنانی بیان کرد: اخیراً نام تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله نام اینجانب را به عنوان مخالفین طرح رتبه بندی و افزایش حقوق معلمان، در فضای مجازی، به قصد تخریب، منتشر کرده اند که کاملاً بی اساس است و شدیداً تکذیب می‌شود.

 

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اینجانب نه تنها با طرح رتبه بندی و هم ترازی معلمان با اعضای هیأت علمی و افزایش حقوق معلمان و جامعه فرهیخته فرهنگیان کشور، مخالف نیستم، بلکه به عنوان کسی که بیش از یک دهه در کسوت معلمی، انجام وظیفه کرده ام، با طرح رتبه بندی و افزایش حقوق معلمان عزیز موافق بوده و هستم.

 

نوش آبادی افزود: از این طرح به شدت دفاع می‌کنم و امیدوارم با تصویب آن در صحن علنی مجلس در آینده نزدیک، بخشی از مطالبات به حق معلمان شریف و زحمت کش کشور، محقق شود./مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده