زارع پور: ۳۵ میلیون کاربر در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند احراز هویت شدند-راهبرد معاصر
سردار سلامی: پاسخ غیرقابل تصوری به اسرائیل خواهیم داد / اسرائیلی‌ها فکر می‌کنند با پرتاب چند موشک می‌توانند تاریخ را عوض کنند رئیس دفتر مقام معظم رهبری: پاسخ ایران به صهیونیست‌ها دندان‌شکن است رهبر انقلاب: پشت رژیم صهیونیستی را یک جبهه شرارت پُر کرده | جبهه مقاومت پیروز است | اسرائیل شکست خورد جانشین فرمانده کل سپاه: پاسخ ایران به تجاوز رژیم صهیونیستی حتمی است | می‌توانیم در یک عملیات تمام آنچه که نزد صهیونیست‌ها وجود دارد را هدف قرار دهیم آیت‌الله مکارم شیرازی در دیدار پزشکیان: حل مسئله حجاب به‌صورت اجباری نه عملی است نه صحیح سردار قاآنی به شیخ نعیم قاسم پیام داد + متن پیام پزشکیان در دیدار با شبیری زنجانی: شاهد برخی نارضایتی‌ها از سوی مردم هستیم پزشکیان در قم با آیت‌الله نوری همدانی دیدار کرد پزشکیان در دیدار با آیت‌الله مکارم: کشور با مشکلات زیادی مواجه است؛ اگر به اختلافات ادامه دهیم، مشکلات حل نخواهند شد انتشار حقوق مدیران طبق قانون شفافیت از امروز الزامی شد حمله گروه تروریستی جیش العدل به پاسگاه انتظامی سرباز فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش: تجاوز اسرائیل تأثیری در اراده عظیم ارتش نخواهد داشت سفر رئیس جمهور به قم | پزشکیان حرم حضرت معصومه را زیارت کرد رییس جمهور با نماینده آیت الله سیستانی در ایران دیدار کرد جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور سران قوا

زارع پور: ۳۵ میلیون کاربر در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند احراز هویت شدند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تاکنون بیش از ۳۵ میلیون کاربر در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند احراز هویت شده‌اند و برای ارائه خدمات خود از آن استفاده کرده‌اند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۶ - ۲۷ دی ۱۴۰۲ - 2024 January 17
کد خبر: ۲۲۳۸۲۱

به گزارش راهبرد معاصر، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز (چهارشنبه) در حیاط دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند سال گذشته برای نخستین بار در دولت سیزدهم راه‌اندازی شد، ادامه‌داد: تکلیف دستگاه‌ها این بود که سال گذشته ۳۰ درصد از خدمات خود را به صورت از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ارائه دهند.

 

زارع‌پور توضیح داد: امسال در قانون بودجه ۱۴۰۲ چهار تکلیف اعلام شده است. نخست، این که دستگاه‌های باقی مانده به پنجره ملی متصل شوند، دوم اینکه همه خدمات از این طریق ارائه دهند، سوم اینکه همه استعلامات بین دستگاهی برخط باشد و در نهایت ۲۰ درصد خدمات به صورت هوشمند ارائه شود.

 

وی تاکید کرد: هوشمند بودن از نظر ما یعنی خدمات بدون مراجعه حضوری، بدون دریافت مدرک و در لحظه بدون مداخله انسانی انجام شود./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار