آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای ۴ میلیون و ۱۰۱ هزار و ۹۷۴ نفر در جهان به کرونا-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای ۴ میلیون و ۱۰۱ هزار و ۹۷۴ نفر در جهان به کرونا

طبق آخرین آمر جهانی تاکنون ۴ میلیون و ۱۰۱ هزار و ۹۷۴ نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند؛ کشور آمریکا با افزایش ۲۵ هزار و ۲۱۸ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته به مجموع یک میلیون و ۳۴۷ هزار مبتلا رسید.
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۷ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 10
کد خبر: ۴۲۵۲۵

به گزارش راهبرد معاصر، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا این لحظه ۴ میلیون و ۱۰۱ هزار و ۹۷۴ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید ۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۲۸۰ هزار و ۴۵۱ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

 

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون یک‌میلیون و ۴۴۱ هزار و ۸۶۶ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست بدهند.

 

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۲۵ هزار و ۲۱۸ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع یک‌میلیون و ۳۴۷ هزار و ۳۰۹ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۸۰ هزار و ۳۷ آمریکایی مبتلا در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

 

کشور اسپانیا که بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد، با افزایش ۲ هزار و ۶۶۶ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۶۲ هزار و ۷۸۳ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۲۶ هزار و ۴۷۸ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

 

کشور ایتالیا به‌عنوان سومین کشور جهان، با افزایش یک هزار و ۸۳ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۱۸ هزار و ۲۶۸ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۳۰ هزار و ۳۹۵ ایتالیایی جان خود را از دست داده‌اند.

 

کشور‌های انگلیس، روسیه، فرانسه، آلمان و برزیل نیز به ترتیب با ۲۱۵ هزار و ۲۶۰، ۱۹۸ هزار و ۶۹۶، ۱۷۶ هزار و ۶۵۸، ۱۷۱ هزار و ۳۲۴ و ۱۵۶ هزار و ۶۱ مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

 

آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای ۴ میلیون و ۱۰۱ هزار و ۹۷۴ نفر در جهان به کرونا

 

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های آمریکا، اسپانیا و آلمان به ترتیب با ۲۳۸ هزار و ۷۸، ۱۷۳ هزار و ۱۵۷ و ۱۴۳ هزار و ۳۰۰ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند./ تسنیم

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده