قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز یکشنبه ۳۰ شهریور ۹۹ + جدول-راهبرد معاصر

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز یکشنبه ۳۰ شهریور ۹۹ + جدول

جدول قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز یکشنبه ۳۰ شهریور ۹۹ اعلام شد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۶ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 September 20
کد خبر: ۵۹۸۰۰

راهبرد معاصر در بسته خبری قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز، به بررسی قیمت های می پردازد و بررسی های مختلف کارشناسان بازار را منتشر می کند.جدول قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز یکشنبه ۳۰ شهریور ۹۹ اعلام شد.

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز یکشنبه ۳۰ شهریور ۹۹ + جدول


هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک‌میلیون و ۲۳۰ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۳میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۷ هزار و ۱۰۰ تومان است.


بازار امروز شاهد افزایش قیمت طلا، سکه و دلار است که با رشد ۸۵۰ تومانی به ۲۷,۲۵۰ (بیست و هفت هزار و دویست و پنجاه ) تومان رسید.بازار طلا، سکه و دلار امروز در حالی به کار خود پایان دادند که قیمت ها سیر صعودی را تجربه کردند.

 

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز یکشنبه ۳۰ شهریور ۹۹ + جدول


قیمت طلا امروز بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار با افزایش ۳.۴ درصدی، از ۱,۲۰۶,۱۹۰ (یک میلیون و دویست و شش هزار و یکصد و نود ) تومان به ۱,۲۴۸,۶۶۷ (یک میلیون و دویست و چهل و هشت هزار و ششصد و شصت و هفت ) تومان رسید.


قیمت دلار امروز به ۲۷,۲۵۰ (بیست و هفت هزار و دویست و پنجاه ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۳.۱۱ درصدی داشته است.


یورو امروز با افزایش ۱.۸۵ درصدی، از ۳۱,۲۴۱ (سی و یک هزار و دویست و چهل و یک ) تومان به ۳۱,۸۳۳ (سی و یک هزار و هشتصد و سی و سه) تومان رسید.


در بازار امروز پوند نسبت به روز قبل ، با ۶۴۶ تومان افزایش، ۳۴,۷۲۵ (سی و چهار هزار و هفتصد و بیست و پنج ) تومان نرخ گذاری شد.


درهم امارات (حواله)، امروز به ۷,۴۶۰ (هفت هزار و چهارصد و شصت ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۲.۴۱ درصدی داشته است.


در بازار امروز لیر ترکیه نسبت به روز قبل ، با ۹۳ تومان افزایش، ۳,۶۳۱ (سه هزار و ششصد و سی و یک ) تومان نرخ گذاری شد.


همچنین دلار کانادا با افزایش ۱.۸۵ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲۰,۳۶۸ (بیست هزار و سیصد و شصت و هشت ) تومان معامله شد.


قیمت سکه امروز به 13,300,000 (سیزده میلیون و سیصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش 3 درصدی داشته است.


نیم سکه، امروز به ۶,۹۰۰,۰۰۰ (شش میلیون و نهصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۲.۶ درصدی داشته است.


ربع سکه امروز با افزایش ۱.۲۸ درصدی، از ۳,۸۵۰,۰۰۰ (سه میلیون و هشتصد و پنجاه هزار) تومان به ۳,۹۰۰,۰۰۰ (سه میلیون و نهصد هزار) تومان رسید.


در بازار امروز هر سکه گرمی نسبت به روز قبل ، با ۷۰۰۰۰ تومان افزایش، ۲,۰۵۰,۰۰۰ (دو میلیون و پنجاه هزار) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز یکشنبه ۳۰ شهریور ۹۹ + جدول

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده