شرایط پذیرش بدون آزمون دانشجوی ارشد در دانشگاه تهران-راهبرد معاصر

شرایط پذیرش بدون آزمون دانشجوی ارشد در دانشگاه تهران

شرایط پذیرش بدون آزمون دانشجوی ارشد در دانشگاه تهران اعلام شد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۷ - ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 02
کد خبر: ۱۱۲۰۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر بر اساس اعلام معاونت آموزشی دانشگاه تهران، این دانشگاه در اجرای سیاست‌های هدایت و حمایت از دانشجویان برتر برای ورود به دوره کارشناسی ارشد با استناد به آئین‌نامه‌های شورای هدایت استعداد درخشان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مصوبات شورای آموزشی دانشگاه، برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از بین دانشجویان ورودی سال ۱۳۹۷ که جزو ۱۵ درصد برتر دانشگاه تهران و یا دانشگاه‌های مشمول این فراخوان باشند، در تمامی رشته‌هایی که از طریق آزمون سراسری پذیرش دانشجو دارد، به صورت مازاد بر ظرفیت و با رعایت کامل مقررات مربوط دانشجو می‌پذیرد.

ضروری است متقاضیان در صورت احراز شرایط نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری اطلاعات در سامانه جامع آموزشی دانشگاه تهران به آدرس ems۱.ut.ac.ir قسمت داوطلبان استعداد درخشان و سپس انتخاب عنوان پذیر تا ۲۰ آذر ماه ۱۴۰۰ اقدام کنند.

علاقه‌مندان واجد شرایط می‌توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی به وب‌سایت معاونت آموزشی دانشگاه تهران مراجعه کنند./باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
0
0
سلام ممنون از سایت خوبتون جالبه که الان همه چی مجازیه طرف سایت زده لوله بازکنی برچسب و سفارش چاه بازکنی رو هم اینترنتی میگیره! نظر من به شخصه اینه که اینترنت و فضای مجازی خیلی کارمونو راحت و سریع کرده و باعث شده بتونیم توی زمانمونم صرفه جویی کنیم.
تحلیل های برگزیده