روایت ابطحی در احوال‌پرسی با مقام معظم رهبری در حاشیه دیدار کارگزاران نظام-راهبرد معاصر
سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی محسن رضایی: مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر دارد کدام مجلس در رأس امور است؟ ۱+۳ گزینه مطرح برای ریاست مجلس خبرگان امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند حضور ناو سپاه در محل استقرار نیروهای آمریکایی در نزدیکی جزیره گارسیا سفر رئیس اقلیم کردستان به تهران و هیاهوی غرب سخنگوی دولت: انتخاب ارکان داخلی مجلس با نمایندگان منتخب است آیت الله رئیسی: رابطه بین ایران و آذربایجان ناگسستنی است بانکی‌پور: امیدواریم در پنج سال آینده به نرخ باروری ۲.۵ برسیم سرلشکر سلامی: در عملیات وعده صادق قلب استکبار را هدف گرفتیم وزیر کشور: کمبودهای قانونی درباره نگهداری حیوانات را باید تکمیل کنیم قالیباف: گزارش نظارتی در خصوص تامین اقلام اساسی سه شنبه در مجلس قرائت می‌شود ماموریت قالیباف به کمیسیون عمران برای بررسی سیل مشهد دستور کار مجلس امروز 30 اردیبهشت 1403

روایت ابطحی در احوال‌پرسی با مقام معظم رهبری در حاشیه دیدار کارگزاران نظام

رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات با اشاره به حضور در جلسه دیدار نوروزی کارگزاران نظام با مقام معظم رهبری، گفت: بعد از سالها به لطف یکی از اعضای دفتر ایشان رفتم جلو و از نزدیک سلام و احوالپرسی کردم و ایشان به‌رسم قدیم ابراز لطف کردند.
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019 May 16
کد خبر: ۱۱۳۵۶
به گزارش راهبرد معاصر ، حجت‌الاسلام سید محمدعلی ابطحی رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات با اشاره به حضور در جلسه دیدار نوروزی کارگزاران نظام با مقام معظم رهبری، گفت: دیدار رمضانی رهبری معظم با مسئولان نظام و دست‌اندرکاران حکومت، امسال در  شرایط پر هیاهو و در اوج رجزخوانی آمریکا و توجه همه دنیا به ایران بسیار مهم بود.

وی افزود: اعلام تصمیمات نظام در مورد مسائل اقتصادی به خصوص بخش پایانی آن‌که در مورد آمریکا وعدم مذاکره و نبود جنگ اعلام نظر کردند در این وضعِ سخت می‌تواند در داخل و خارج تکلیف همه را روشن کند و از سردرگمی و بلا تکلیفی و انتظار وترس بیرون آورد.
 ابطحی همچنین گفت: من امسال از دعوت به این جلسه خوشحال‌تر از دفعات پیش  بودم تا روشن شود در برابر تهدیدات سنگین دشمنان ایران پشت سر رهبر کشورم هستم و از هیاهوی خشونت آفرین و جنگی ضد ایرانی آمریکا وترامپ و هم‌پیمانان منطقه‌ای شان نفرت دارم. بعد از سالها به لطف یکی از اعضای دفتر ایشان رفتم جلو و از نزدیک سلام و احوالپرسی کردم و ایشان به‌رسم قدیم ابراز لطف کردند.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده