بهره برداری از 80 پروژه اشتغال زایی توسط قرارگاه جهادی امام(ره)-راهبرد معاصر

بهره برداری از 80 پروژه اشتغال زایی توسط قرارگاه جهادی امام(ره)

محمد ودود حیدری: نتیجه فعالیت‌های گروه‌های جهادی باید در مسیر حل مشکلات در مناطق محروم باشد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۶ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 February 05
کد خبر: ۴۱۸۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمد ودود حیدری، مسئول قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در آئین شکرانه بهره‌برداری از طرحها و پروژه‌های اشتغال‌زایی و ایجاد و مقاوم سازی ۲۷۰ شغل توسط این قرارگاه که در استان کرمان برگذار شد، اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با تکیه بر تاکیدات رهبر انقلاب، رویکرد محرومیت زدایی و خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم را دنبال می‌کند و در این راه مجموعه‌هایی از قبیل بنیاد برکت، بنیاد برکت احسان، مجموعه‌های خدمات رسان دارویی و قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد فعالیت می‌کنند.

مسئول قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با بیان اینکه نتیجه فعالیت‌های گروه‌های جهادی باید به‌ سمت حل مشکلات و معضلات در مناطق محروم هدایت شود، تاکید کرد: با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی می‌توان مشکلات کشور در حوزه‌های مختلف از جمله اشتغال‌زایی، درمان و بهداشت، عمرانی را حل کرد.

حیدری با اشاره به اینکه حضور گروه‌های جهادی در حوزه اشتغال نوپا است، گفت: قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در سال ۹۷، چهل گروه جهادی را در حوزه اشتغال‌زایی هدایت و ساماندهی کرده است.

وی ادامه داد: خروجی فعالیت این ۴۰ گروه جهادی در زمینه ایجاد اشتغال‌، ۸۰ طرح اشتغال‌زایی منجر به ایجاد و یا مقاوم سازی ۲۷۰ شغل بود.

مسئول قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از افتتاح ۲۰ طرح جهادی در استان کرمان خبر داد و افزود: این ۲۰ طرح شامل طرح‌های اشتغال‌زایی، عمرانی، مدرسه‌سازی، آبرسانی و.... است که توسط جهادگران همکار با قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) انجام شده است.

حیدری تاکید کرد: معتقدم در جشن چهل سالگی انقلاب، باید پرچم خدمت‌رسانی حداکثری به مردم و ایجاد سرمایه‌های اجتماعی در نظام اسلامی را همانند چهل سال گذشته بالا برده و تقویت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه نیروی جهادی و ارزشی توده مردم و محرومین را با هر رویکرد سیاسی دوست می‌دارد و به ایشان خدمت می‌کند،گفت: اگر پرچم خدمت‌رسانی به مردم و مستضعفین را به دست بگیریم آینده‌مان بهتر از گذشته خواهد بود.

مسئول قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با اشاره به مشکلات امروز کشور، خاطرنشان کرد: این مشکلات در مقابل امیدواری‌هایمان، اندک است؛ خدا را شاکریم که در مسیر خدمت‌ رسانی به مردم قرار گرفته‌ایم.

فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده