کاخ سفید: علایم کرونای ترامپ خفیف است-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

کاخ سفید: علایم کرونای ترامپ خفیف است

یک مقام در کاخ سفید خبر داد که علائم خفیف ابتلا به کرونا که همانند سرما خوردگی است در ترامپ پدیدار شده است.
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۱ - ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - 2020 October 02
کد خبر: ۶۱۳۵۵

به گزارش راهبرد معاصر یک مقام کاخ سفید اعلام کرد که علائم خفیف ابتلا به کرونا در «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا که همانند سرماخوردگی است، در وی پدیدار شده است.

 

سناتور  «لیندسی گراهام» عضو جمهوریخواه سنای آمریکا نیز گفت که صبح امروز گفتگوی تلفنی با دونالد ترامپ داشته و حال او پس از ابتلا به ویروس کرونا خوب و خوشبینانه بوده است.

 

از سوی دیگر، خبرها حاکی از آن است که تست کرونای «بارون ترامپ» فرزند دونالد ترامپ و ملانیا و همچنین «ایوانکا ترامپ» دختر رئیس جمهور و «جرد کوشنر» همسر وی و دستیار ارشد دونالد ترامپ نیز منفی اعلام شده است.

 

«نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا نیز روز جمعه خبر داد که وی نیز تست ابتلا به کرونا داده و منتظر مشخص شدن نتیجه آن است.

 

رئیس جمهور آمریکا صبح روز جمعه (به وقت تهران) از مثبت شدن آزمایش کرونای خود و همسرش خبر داد.

 

ترامپ در این خصوص در صفحه توییتر خود نوشت: امشب آزمایش کووید-۱۹ بانوی اول ایالات متحده و من مثبت شد. ما روند قرنطینه و بهبودی را فوراً آغاز می‌کنیم. ما با هم از پس این (بیماری) برخواهیم آمد!

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده