یمن: هدف از عادی‌سازی‌ها تشکیل ائتلاف علیه ایران است-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

یمن: هدف از عادی‌سازی‌ها تشکیل ائتلاف علیه ایران است

عبدالعزیز بن حتور با اشاره به عادی‌سازی کشور‌های عربی با رژیم صهیونیستی آن‌ها را جزئی از طرح صهیونیستی-غربی-آمریکایی مقابل ایران حامی فلسطین دانست.
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۱ - ۱۸ دی ۱۳۹۹ - 2021 January 07
کد خبر: ۷۳۲۹۴

به گزارش راهبرد معاصر عبدالعزیز بن حتور، نخست‌وزیر دولت نجات ملی یمن امروز پنجشنبه اعلام کرد کشور‌های عربی که روابط خود را با اسرائیل عادی کرده اند جزئی از طرح صهیونیستی-غربی-آمریکایی هستند. آن‌ها اکنون در تلاش برای تشکیل یک ائتلاف علیه ایران که حامی فلسطین است، هستند.

عبدالعزیز بن حتور گفت: از صد سال پیش طرحی در راستای منافع رژیم صهیونیستی و اشغال فلسطین برنامه‌ریزی شده است که تجزیه منطقه عربی و اسلامی را در هدف دارد.

نخست‌وزیر یمن افزود: هر طرحی که در مقابل طرح صهیونیستی در منطقه مقاومت کند، به هر شکل از سوی غرب مورد هدف قرار می‌گیرد.

وی توضیح داد: عربستان و امارات طرح واضح و مشترکی برای تجزیه یمن دارند و همچنین می‌خواهند سلطه خود را بر یمن گسترش دهند.

بن حتور تاکید کرد که امارات برای سیطره بر تعدادی از شهر‌ها و جزایر یمنی چشم طمع دارد و عربستان می‌خواهد بخش‌های دیگر را در اختیار بگیرد.

نخست‌وزیر یمن گفت: تلاش مزدوران متجاوز برای اظهار اتحاد دروغ بزرگ است؛ این مزدوران با هم درگیر خواهند شد، زیرا اختلاف عمیقی باهم دارند و طمع ورزی‌هایشان در یمن متفاوت است.

باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده