طلای ۱۸ عیار نرخ ارز دلار سکه طلا | امروز ۳۰ اردیبهشت ۹۹-راهبرد معاصر

طلای ۱۸ عیار نرخ ارز دلار سکه طلا | امروز ۳۰ اردیبهشت ۹۹

قیمت دلار ارز سکه طلا در بازار امروز سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۹ مشخص شد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۵ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 19
کد خبر: ۴۳۲۶۰

به گزارش راهبرد معاصر، قیمت دلار ارز سکه طلا در بازار امروز سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۹ تحت تاثیر اخبار منتشر شده مشخص شد. روز گذشته بازار طلا، سکه و ارز افزایش نسبی قیمت ها را نسبت تجربه کرد. و قیمت طلا امروز بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار،  به ۷۴۰,۶۰۰ (هفتصد و چهل هزار و ششصد ) تومان رسید که نسبت به روز یکشنبه ، افزایش ۳.۴۲ درصدی داشته است.

 

هر گرم طلا ۲۴ عیار امروز با افزایش ۳.۴۳ درصدی، از ۹۵۳,۶۰۰ (نهصد و پنجاه و سه هزار و ششصد ) تومان به ۹۸۷,۵۰۰ (نهصد و هشتاد و هفت هزار و پانصد ) تومان رسید.

 

دیروز همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار نسبت به روز یکشنبه ، با ۱۰۷۰۰۰ تومان افزایش، ۳,۲۰۸,۰۰۰ (سه میلیون و دویست و هشت هزار) تومان نرخ گذاری شد.

 

روز گذشته، دلار مانند روز یکشنبه رشد قیمت را تجربه کرد. دلار که روز قبل تا ۱۷,۰۳۱ (هفده هزار و سی و یک ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ مصادف با ۱۸ می ۲۰۲۰ - با رشد ۰.۹۸ درصدی به ۱۷,۲۰۰ (هفده هزار و دویست) تومان رسید.

 

قیمت دلار در بازار تهران، به 17,830 (هفده هزار و هشتصد و سی ) تومان رسید که ، افزایش 1.51 درصدی داشته است، و یورو،  به ۱۸,۶۰۰ (هجده هزار و ششصد ) تومان رسید که نسبت به روز یکشنبه ، افزایش ۰.۹۱ درصدی داشته است.

 

روز گذشته همچنین درهم امارات ۴,۶۴۱ (چهار هزار و ششصد و چهل و یک ) تومان، لاری گرجستان ۵,۲۸۸ (پنج هزار و دویست و هشتاد و هشت ) تومان، لیر ترکیه ۲,۴۷۰ (دو هزار و چهارصد و هفتاد ) تومان، دلار استرالیا ۱۰,۹۶۲ (ده هزار و نهصد و شصت و دو ) تومان، دلار کانادا ۱۲,۰۷۲ (دوازده هزار و هفتاد و دو ) تومان، فرانک سوئیس ۱۷,۶۴۶ (هفده هزار و ششصد و چهل و شش ) تومان، روبل روسیه ۲۳۴ (دویست و سی و چهار ) تومان و رینگیت مالزی ۳,۹۰۲ (سه هزار و نهصد و دو ) تومان نرخ گذاری شدند.

 

دیروز  قیمت سکه بهار آزادی مانند روز یکشنبه رشد را تجربه کرد. سکه بهار آزادی که روز قبل تا ۷,۲۰۰,۰۰۰ (هفت میلیون و دویست هزار) تومان رسیده بود، سکه در بازار تهران، به ۷,۶۴۰,۰۰۰ (هفت میلیون و ششصد و چهل هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبلتر ، افزایش ۲.۴۸ درصدی داشته است. سکه امامی،  به ۷,۴۶۳,۰۰۰ (هفت میلیون و چهارصد و شصت و سه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبلتر ، افزایش ۱.۹۲ درصدی داشته است.

 

سه شنبه ۳۰ ارديبهشت 
تغییر قیمت لحظه نوع
(-۰.۰۶%) -۱۰۰ ۱۷۲,۰۰۰ دلار
(-۰.۰۶%) -۱۱۰ ۱۸۶,۰۰۰ یورو
(۰.۱۸%) ۳۸۰ ۲۱۵,۳۴۰ پوند
(۰.۰۲%) ۱۰ ۴۸,۲۵۰ درهم امارات
(-۱.۳۷%) -۱,۰۰۰,۰۰۰ ۷۲,۰۰۰,۰۰۰ سکه بهار آزادی
(۰.۰۳%) ۲۰,۰۰۰ ۷۳,۰۵۰,۰۰۰ سکه طرح جدید
(۲.۹۵%) ۱,۱۲۰,۰۰۰ ۳۷,۹۲۰,۰۰۰ نیم سکه
(۳.۲۴%) ۶۸۰,۰۰۰ ۲۰,۹۸۰,۰۰۰ ربع سکه
(۰.۷%) ۷۰,۰۰۰ ۹,۹۵۰,۰۰۰ سکه گرمی
(-۰.۰۷%) -۵,۰۰۰ ۷,۲۱۰,۰۰۰ گرم طلای 18
(-۰.۰۶%) -۶,۰۰۰ ۹,۶۱۳,۰۰۰ گرم طلای 24
(-۰.۱۶%) -۵۰,۰۰۰ ۳۱,۲۱۰,۰۰۰ مثقال طلا
(-۰.۰۳%) -۵۰ ۱,۷۳۷.۶۸ انس طلادلار
(-۰.۰۵%) -۴۰ ۸۵۴.۳ پلاتیندلار
(-۰.۱۱%) -۲ ۱۷.۴۶ انس نقرهدلار
 
 

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده