سانحه برای بالگرد حامل رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

سانحه برای بالگرد حامل رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی

منابع خبری از سانحه ای که به تازگی برای یک فروند بالگرد حامل رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی رخ داد، خبر دادند.
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۰ - ۱۹ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 09
کد خبر: ۴۹۸۲۲

به گزارش راهبرد معاصر برخی منابع خبری چهارشنبه شب به وقت تهران از سانحه ای  که به تازگی برای یک فروند بالگرد ارتش صونیستی اتفاق افتاد، خبر دادند.

منابع  خبری به نقل از «کانال 12  اسرائیل» نوشتند که بالگرد حامل «آویو کوچاوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی هفته گذشته دچار سانحه شد و نزدیک بود سقوط کند.

به گفته منابع آگاه، کوچاوی حین پرواز از مرکز فرماندهی در تل آویو به سمت یک پایگاه نظامی دیگر بود که یکی از موتورهای این بالگرد از کار افتاد اما خلبان در حالی که بالگردش در فاصله 30 متری از سطح زمین بود با  کنترل اوضاع توانست از سقوط بالگرد حامل آویو کوچاوی جلوگیری کند.

منابع خبری نوع این بالگرد را «بلک هاوک» اعلام کردند. ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده که تحقیاتی در این زمینه در حال انجام است.

 وبگاه «تایمز اسرائیل» نیز با تایید این سانحه مدعی شد که بالگرد حامل کوچاوی بعد از نقضص فنی، موفق به فرود اضطراری شد. 

 بنا بر ادعای این منبع خبری، کوچاوی از کنست عازم یک پایگاه نظامی بود اما بعد از این سانحه در پایگاه هوایی «تل نوف» در مرکز فلسطین اشغالی فرود آمد و کوچاوی با یک فروند بالگرد دیگر که در انتظار او بود به پرواز ادامه داد.

 

فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده