وقفه کوتاه در عرضه کالاهای اساسی برای اصلاح قیمت-راهبرد معاصر

وقفه کوتاه در عرضه کالاهای اساسی برای اصلاح قیمت

سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: با توجه به ابنکه صنایع غذایی در حال اصلاح قیمت هستند، وقفه کوتاه در عرضه ایجاد شد، اما از فردا بازار به روال عالی خود برمی‌گردد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۴ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022 May 12
کد خبر: ۱۳۳۲۷۹

به گزارش راهبرد معاصرف مسعود امراللهی سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی  اظهار داشت: از ۲ روز گذشته تیم بازرسی وزارت جهاد کشاورزی در سراسر کشور فعال هستند و بر بازار نظارت می‌شود؛ نیرو‌های بسیجی وزارت جهاد کشاورزی نیز به تعداد ۹ هزار و ۵۰۰ نفر نیز از فردا به کمک ما می‌آیند.

وی افزود: در صورتی که مردم هرگونه گران فروشی را در سطح بازار‌های کشور مشاهده کردند، می‌توانند گزارش‌های خود را از طریق سامانه‌های ۱۲۴ و ۱۳۵ به دست ما برسانند.

سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: با توجه به اصلاح قیمت صورت گرفته در فروشگاه‌ها، تجمع‌های خرید توسط افراد ایجاد شده است، اما مردم مطمئین باشند که هیچگونه مشکلی برای تامین کالای اساسی و موادغذایی نداریم.

وی تصریح کرد:کارخانجات در حال تولید بوده و تولیدات خود را نیز بر اساس قیمت جدید انجام می‌دهند که این اقدام باعث وقفه کوتاه مدت در عرضه به بازار شد.

وی گفت: قیمت روی جت پرینت (دستگاه قیمت زن روی کالا) و حسابداری صنایع غدایی تغییر کرده است، که این امر باعث ایجاد فاصله مقطعی در عرضه محصولات شده است.

امراللهی اظهار داشت: با آغاز تولید از امروز مشکل کاهش عرضه مواد غذایی بر طرف می‌شود و امیدواریم که از فردا بازار به روال عادی خود برگرد.

وی اظهار داشت: بر این اساس هرجایی که نیاز باشد کالا‌های اساسی و موادغذایی با قیمت‌های جدید عرضه خواهد شد و مشکل و کمبودی وجود ندارد./تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده