پیام تسلیت قالیباف برای درگذشت حاج قاسم مستوفی-راهبرد معاصر
جزئیات و زمان برگزاری مراسم هفتم شهدای خدمت رئیس دانشگاه تهران کاندیدای انتخابات می‌شود گزارش‌ اقدامات وزارت کشور و شورای نگهبان به سران قوا تذکر به وزیر آموزش و پرورش درباره پرداخت بیمه درمانی معلمان و فرهنگیان پزشکیان برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد اصلاح طلبان با کدام شخصیت های سیاسی برای انتخابات ریاست جمهوری مذاکره کردند؟ مخبر: راهبرد ایران در پشتیبانی از مقاومت تغییر نخواهد کرد امیر آشتیانی: ریشه‌های مستحکم جمهوری اسلامی ایران مانع بروز اختلال در کشور است تعابیر رهبر انقلاب درباره شهید رئیسی و سایر شهدای اخیر مذاکره احزاب اصلاح طلب برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری بیانیه هیات دولت در خصوص حضور حماسی مردم در مراسم‌ تشییع شهدای خدمت چرا لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در دولت تصویب شد؟ مخبر: دولت به تمام تعهدات «رئیس جمهور شهید» از جمله ساخت مسکن متعهد است محمدرضا عارف وارد رقابت انتخاباتی ریاست جمهوری می‌شود؟ برگزاری انتخابات الکترونیکی ریاست‌جمهوری در انتظار نظر شورای نگهبان

پیام تسلیت قالیباف برای درگذشت حاج قاسم مستوفی

رئیس مجلس در پیامی درگذشت پیرغلام امام حسین (ع) مرحوم حاج قاسم مستوفی را تسلیت گفت.
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 May 18
کد خبر: ۱۸۴۷۵۷

به گزارش راهبرد معاصر، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی به شرح زیر درگذشت پیرغلام امام حسین (ع) مرحوم حاج قاسم مستوفی را تسلیت گفت.

«بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

إنّا للّه و إنّا إلیه راجعون

درگذشت پیرغلام و خادم مخلص آستان حضرت‌ اباعبدالله‌ الحسین (ع)، مرحوم حاج قاسم مستوفی، موجب تأسف و تأثر گردید.

ایشان بیش‌ از 60 سال از عمر خویش را در خدمت به نشر و ترویج شعائر اسلامی و برگزاری مراسم و مناسک مذهبی، احیای جلسات روضه و تکریم دل‌سوختگان و شیفتگان مجالس حسینی صرف کرد.

ضمن عرض تسلیت به خدمتگزاران و دست‌اندرکاران محافل و تکایا، ارادتمندان و پیرغلامان اهل‌بیت (ع)، دوستان و خانوادۀ گرامی، برای آن خادم‌ آل‌الله علو درجات و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

محمدباقر قالیباف
رئیس ‌مجلس‌ شورای‌ اسلامی»./ تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده