ارزش صندوق etf دارا یکم امروز پنجشنبه ۳ مهر ۹۹-راهبرد معاصر

ارزش صندوق etf دارا یکم امروز پنجشنبه ۳ مهر ۹۹

ارزش صندوق etf دارا یکم امروز پنجشنبه ۳ مهر ۹۹ مشخص شد و آنالیز قیمت هر سهم سهام دولتی در این خبر ارائه می شود.
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۱ - ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - 2020 September 24
کد خبر: ۶۰۳۶۱

راهبرد معاصر در بسته خبری امروز ارزش صندوق etf دارا یکم ، قیمت های هر سهم سهام دولتی و صندوق دارایکم را آنالیز کرده و بررسی های صورت گرفته را به مخاطبان ارائه می کند. در این خبر ارزش صندوق etf دارا یکم امروز پنجشنبه ۳ مهر ۹۹ را می خوانید.

 

ارزش صندوق etf دارا یکم امروز پنجشنبه ۳ مهر ۹۹

 

جدول زیر نوسانات سهام شرکت پالایش را نشان می دهد که در آن حضور و ارزش”دارا دوم” در صندوق ETF دولتی ، برای چندین روز متوالی کاهش داشته است.

نام شرکت بورسی

ارزش هر سهم امروز 3 مهر

(ریال)

میزان تغییرات نسبت به روز قبل

قیمت تخفیفی هر سهم

(ریال)

شبندر 42,780 4.32% 32220
شبریز 35,310 2% 34520
شپنا 28,520 1.76% 28030
شتران 25,780  1.79% 27800

 

برترین عرضه و تقاضا

7 نماد با برترین تقاضا در بورس در نیمه دوم بازار: پترول، وتجارت، ولپارس، کدما، تاپیکو، کدماح و وسخراج.

7 نماد با برترین عرضه در بورس در پایان بازار : وملی، ثشاهد، خگستر، انرژی 3، شتران، وپارس و لپارس.

 

خبر خوب شپنا برای سهامداران

صرامی در مورد آخرین ارزیابی مجدد پالایش نفت اصفهان اظهار داشت: کار کارشناسی افزایش سرمایه انجام شده و گزارشات آن به زودی منتشر و پس از آن درخواست مجوز حسابرس بورس را ارائه می دهیم.

 

ارزش صندوق etf دارا یکم امروز پنجشنبه ۳ مهر ۹۹

 

وی درباره زمان افزایش سرمایه ارزش “دارا دوم”گفت: تحلیل در مراحل نهایی است و ما در تلاش هستیم تا شپنا را در پاییز ارزیابی مجدد کنیم.

 

صرامی با تأکید بر اینکه هنوز رقم ارزیابی مجدد مشخص نشده است ، گفت: “در حال حاضر هیچ رقمی تا زمان انجام کار کارشناسی اعلام نمی شود و ما چنین ارقامی را تأیید نکنیم.

 

وی با تأکید بر اینکه اولین گام ارزیابی مجدد موقعیت مکانی زمین است ، گفت: همچنین برنامه هایی برای تأسیسات و تجهیزات داریم که باید با کار کارشناسی دقیق تری انجام شود ، زیرا هزینه استهلاک باید از این محل در نظر گرفته شود.

 

وی در مورد آخرین وضعیت افزایش سرمایه شپنا از محل سود انباشته گفت: در تاریخ 15مهر یعنی سه شنبه هفته آینده صندوق افزایش سرمایه برگزار می شود. امروز اطلاعیه مجمع در روزنامه منتشر می شود و همچنین در کدال قرار می گیرد
و این 49 درصد افزایش سرمایه معادل 2500 میلیارد تومان است.

 

ارزش صندوق etf دارا یکم امروز پنجشنبه ۳ مهر ۹۹

 

وی در پاسخ به این سال که آیا توصیه ای برای سهامداران شپنا “دارا دوم” که این روزها با فشار فروش روبرو هستند ، داشته است ، گفت: سهام پالایش نفت اصفهان ارزشمند است و پروژه های خوبی دارد. به خصوص سال آینده ، پروژه تصفیه دیزل تولید و سود می برد.

 

امی صرامی این پروژه  “دارا دوم” را بسیار بزرگ دانست و گفت: این پروژه مراحل پایانی را طی می کند. سهامداران پالایش یکم می دانند که در بازار سرمایه با نگاه بلند مدت و سرمایه گذاری در سهام اصلی ، همیشه می توانند سودهای خوبی را شناسایی کنند.

 

ارزش صندوق etf دارا یکم امروز پنجشنبه ۳ مهر ۹۹

 

افزایش تخفیف سهام قابل واگذاری «پالایش یکم» در بورس

دولت موافقت کرد که تخفیف سهام قابل واگذاری به دومین صندوق ETF دولتی قابل معامله صنایع پالایش نفت ، از جمله سهام دولت باقیمانده در پالایش نفت تبریز ، پالایش نفت بندرعباس ، پالایش نفت اصفهان و پالایش نفت تهران را از 20 درصد به 30 درصد افزایش یابد.

 

ارزش صندوق etf دارا یکم امروز پنجشنبه ۳ مهر ۹۹

 

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار