شهریاری: گل محمدی یک سال دیگر مهمان ما است-راهبرد معاصر

شهریاری: گل محمدی یک سال دیگر مهمان ما است

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلف توضیحاتی را مطرح کرد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۲ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 June 11
کد خبر: ۱۸۸۷۸۹

به گزارش راهبرد معاصر؛حسین شهریاری رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره حضورش در مسابقات تنیس اظهار کرد: من برای اولین بار به مسابقات تنیس آمدم و در این سطح در ایران نبوده است. واقعا در فدراسیون تنیس دارد کارهای خوب و نویی انجام می شود و تبریک می گویم. فکر می کنم در این سطح مسابقه برگزار نشده بود که بیش از ۷۰ خارجی در آن شرکت کردند و برایم جالب بود. ان شا الله این موضوع ادامه داشته باشد و تنیس بتواند درمجامع بین المللی رتبه های خوبی کسب کند.

او درباره برگزاری مجمع باشگاه پرسپولیس و آینده این باشگاه گفت: آینده پرسپولیس بحث هایش در هیئت مدیره انجام می شود اما وزارت ورزش و وزارت اقتصاد و دارایی توافقی انجام دادند و قرار شد یک عضو مالی وارد شود و به این ترتیب یک عضو مالی وارد شد و اعضای قبلی ماندند. درویش هم با همان سمت قبلی مدیرعاملی با قدرت به کارش ادامه می دهد.

او درباره اینکه در مورد گل محمدی صحبتی شد، گفت:صحبتی درباره گل محمدی در مجمع نشد . گل محمدی با ما قرارداد دارد و براساس قرارداد یک سال دیگر مهمان ما است.

شهریاری درباره اینکه به غیر از فوتبال برنامه ای برای افزایش رشته های ورزشی خود در باشگاه پرسپولیس دارید، گفت: براساس مصوبه ای که پارسال داشتیم قرار شد تیم بانوان و ۲، ۳ رشته ورزشی دیگر از جمله اسب دوانی اضافه شود.

شهریاری درباره اینکه چطور وزارت ورزش و وزارت اقتصاد و دارایی با هم توافق کردند، گفت: این توافق در سطح وزیر انجام شد و در جزییات این جلسه نیستیم اما به هر ترتیب پرسپولیس بدون تغییر باقی ماند و سال گذشته موفقیت خوبی داشت و این موفقیت ها مدیون هماهنگی و همدلی. و دانش هیئت مدیره است و با مدیریت اجرایی خوبی که درویش داشت دیدیم که پرسپولیس خیلی خوب توانست بدون حاشیه یک سال خوب را سپری کند و همه موفقیت ها در کشور را به دست آورد ، بنابراین باشگاه پرسپولیس با اضافه کردن یک یار اقتصادی کمک بیشتری در بحث های مالی خواهد داشت.

اودرباره اینکه تعیین سقف بودجه برای باشگاه ها گفت: این بخشنامه ای که ابلاغ شده مخصوصا برای پرسپولیس و استقلال دردسر ایجاد خواهد کرد اما از این طرف به نفع فوتبال کشور می تواند باشد و انضباط مالی در کشور حاکم می شود. اگر نظارت دقیق به این بخشنامه صورت بگیرد به طور حتم انضباط مالی اتفاق می افتد و به نفع فوتبال کشورمان خواهد بود. اگر فقط ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس رعایت کنند آن وقت مشکل زیادی ایجاد می شود.


او درباره اسپانسر باشگاه پرسپولیس به چه صورت شد، گفت: بحث های مالی و اقتصادی را با اسپانسر هنوز برای سال جدید شروع نکردیم اما با توجه به تورم و افزایش قیمت شرایط تغییر می کند.

او درباره اینکه لیستی گل محمدی به باشگاه داده است، گفت: من خبر ندارم اما تا جایی که گفتند لیستی نداده است و گل محمدی در حال استراحت است و ان شالله تا هفته آینده لیست بدهد ./باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده