سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس: حزب‌الله ثابت کرد به وعده‌اش عمل می‌کند-راهبرد معاصر
ضربه سنگین به گروهک تروریستی در مرز‌های جنوب شرق کشور + جزئیات سپاه پاسداران: شایعه ترور جانشین فرمانده نیروی قدس کذب محض است پزشکیان: روابط دوستانه با ارمنستان در حال توسعه است خطیب جمعه تهران: اسرائیل توان ایستادگی مقابل محور مقاومت را از دست داده | باید روابط خود را با یکدیگر اصلاح کنیم عیادت پزشکیان از تعدادی از مجروحان حمله تروریستی در لبنان عیادت فاطمه مهاجرانی از سفیر ایران در لبنان موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات ۳ هزار محکوم تصاویر و جزئیات تازه از ریبوار کریمیان فرمانده ارشد کومله که شب گذشته به هلاکت رسید انهدام تیم تروریستی در حال ورود به خاک ایران از مرز مریوان عضو رهبری و فرمانده برجسته نظامی کومله به هلاکت رسید | ریبوار کریمیان کیست؟ + عکس سردار سلامی در نامه‌ای خطاب به سیدحسن نصرالله: به زودی با پاسخ کوبنده جبهه مقاومت شاهد نابودی اسرائیل خواهیم بود عیادت سرلشکر سلامی از مجروحان حمله تروریستی لبنان سرلشکر سلامی: ایران با هیچ ظالمی سر سازش ندارد پزشکیان: بنای ما گسترش روابط بر اساس احترام متقابل است رئیس مجلس خبرگان: فاجعه بزرگی که در لبنان رخ داد دل‌های همه را سوزاند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس: حزب‌الله ثابت کرد به وعده‌اش عمل می‌کند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران گفت؛ حزب‌الله با عملیات اخیرش ثابت کرد که به عهدش وفا می‌کند و در وعده‌اش صادق است.
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۹ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 02
کد خبر: ۲۱۱۴۶

به گزارش راهبرد معاصر ، رژیم صهیونیستی در بامداد سوم شهریورماه با حمله به منطقه عقربا در جنوب استان دمشق، دو عضو حزب‌الله را به شهادت رساند و همزمان دو پهپاد این رژیم نیز به ضاحیه بیروت تجاوز کردند.

 

حزب‌الله از آن زمان اعلام کرد پاسخ این اقدامات را می‌دهد و سرانجام یکشنبه (دیروز) طی عملیاتی یک خودروی زرهی صهیونیستی را در روستای «صلحا» یا «آویویم» هدف قرار داد.

 

در همین ارتباط «حسین نقوی حسینی» سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به وبگاه لبنانی «العهد» گفت: رژیم صهیونیستی باید بداند هر اقدام نظامی یا حمله نظامی این رژیم علیه جبهه مقاومت بدون پاسخ باقی نمی‌ماند.

 

وی افزود: حزب‌الله با عملیات اخیرش ثابت کرد که به عهدش وفا می‌کند و در وعده‌اش صادق است. عملیات مقاومت اسلامی باعث افتخار و عزت تمام محور مقاومت است و بر عزم مقاومت برای مقابله و پاسخ به تجاوزات صهیونیستی تأکید کرد.

 

نقوی حسینی در پایان تأکید کرد؛ عملیات حزب‌الله به دشمن صهیونیستی این درس را داد که هر اقدامی از جانب آن و لو در حجم کم باشد با پاسخ فوری و سریع مقاومت روبرو خواهد شد.

منبع : فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار