قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز 14 تیر 99 + جدول-راهبرد معاصر

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز 14 تیر 99 + جدول

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز شنبه ۱۴ تیر ۹۹ مشخص شد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۳ - ۱۴ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 04
کد خبر: ۴۹۰۳۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز شنبه ۱۴ تیر ۹۹ اعلام شد و بازار ارز و سکه امروز نسبت به روزهای قبل افزایش قیمت را تجربه کرده است.

 

بازار تهران امروز شاهد افزایش عمده قیمت هاست و دلار در بازار هم گران شد و به ۲۱,۲۵۰ (بیست و یک هزار و دویست و پنجاه ) تومان رسید.
 
 
بازار تهران امروز شاهد افزایش عمده قیمت هاست و دلار در بازار هم گران شد و به ۲۱,۲۵۰ (بیست و یک هزار و دویست و پنجاه ) تومان رسید.
 

امروز هر اونس طلا خلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، هر اونس طلا که ۲ روز پیش تا ۱,۷۶۹ (یک هزار و هفتصد و شصت و نه ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۹ مصادف با ۰۴ جولای ۲۰۲۰ - با رشد ۰.۴۲ درصدی به ۱,۷۷۶ (یک هزار و هفتصد و هفتاد و شش ) دلار رسید.

 

قیمت طلا امروز بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۹۰۷,۵۰۰ (نهصد و هفت هزار و پانصد ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۲.۰۲ درصدی داشته است.

 

هر گرم طلا ۲۴ عیار امروز با افزایش ۲.۰۳ درصدی، از ۱,۱۸۵,۴۰۰ (یک میلیون و یکصد و هشتاد و پنج هزار و چهارصد ) تومان به ۱,۲۱۰,۰۰۰ (یک میلیون و دویست و ده هزار) تومان رسید.

 

در بازار امروز هر مثقال طلا ۱۸ عیار نسبت به ۲ روز پیش، با ۷۸۰۰۰ تومان افزایش، ۳,۹۲۹,۰۰۰ (سه میلیون و نهصد و بیست و نه هزار) تومان نرخ گذاری شد.

 

امروز قیمت دلار مانند ۲ روز پیش رشد را تجربه کرد. دلار که ۲ روز پیش تا ۱۸,۹۵۲ (هجده هزار و نهصد و پنجاه و دو ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۹ مصادف با ۰۴ جولای ۲۰۲۰ - با رشد ۸.۴۴ درصدی به ۲۰,۷۰۰ (بیست هزار و هفتصد ) تومان رسید.

 

دلار در بازار امروز تهران، به ۲۱,۲۵۰ (بیست و یک هزار و دویست و پنجاه ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۲.۳۵ درصدی داشته است.

 

یورو، امروز به ۲۳,۱۰۲ (بیست و سه هزار و یکصد و دو ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۸.۶۵ درصدی داشته است.

 

در بازار امروز درام ارمنستان ۴۵ (چهل و پنج ) تومان، درهم امارات ۵,۸۰۹ (پنج هزار و هشتصد و نه ) تومان، لاری گرجستان ۶,۹۳۱ (شش هزار و نهصد و سی و یک ) تومان، لیر ترکیه ۳,۰۹۹ (سه هزار و نود و نه ) تومان، دلار کانادا ۱۵,۶۹۶ (پانزده هزار و ششصد و نود و شش ) تومان، دلار استرالیا ۱۴,۷۶۶ (چهارده هزار و هفتصد و شصت و شش ) تومان، فرانک سوئیس ۲۲,۶۶۵ (بیست و دو هزار و ششصد و شصت و پنج ) تومان، روبل روسیه ۲۹۹ (دویست و نود و نه ) تومان، بات تایلند ۶۸۸ (ششصد و هشتاد و هشت ) تومان و رینگیت مالزی ۴,۹۷۸ (چهار هزار و نهصد و هفتاد و هشت ) تومان نرخ گذاری شدند.

 

امروز قیمت سکه بهار آزادی مانند ۲ روز پیش رشد را تجربه کرد. سکه بهار آزادی که ۲ روز پیش تا ۸,۹۰۰,۰۰۰ (هشت میلیون و نهصد هزار) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۹ مصادف با ۰۴ جولای ۲۰۲۰ - با رشد ۵.۳۱ درصدی به ۹,۴۰۰,۰۰۰ (نه میلیون و چهارصد هزار) تومان رسید.

 

سکه در بازار امروز تهران، به ۱۰,۲۵۰,۰۰۰ (ده میلیون و دویست و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۴.۸۷ درصدی داشته است.

 

سکه امامی، امروز به ۹,۹۱۳,۰۰۰ (نه میلیون و نهصد و سیزده هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۴.۴۸ درصدی داشته است.

 

نیم سکه امروز با افزایش ۳.۰۶ درصدی، از ۴,۷۵۰,۰۰۰ (چهار میلیون و هفتصد و پنجاه هزار) تومان به ۴,۹۰۰,۰۰۰ (چهار میلیون و نهصد هزار) تومان رسید.

 

همچنین ربع سکه با افزایش ۵.۲۶ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۲,۸۵۰,۰۰۰ (دو میلیون و هشتصد و پنجاه هزار) تومان معامله شد.

 

هر سکه گرمی، امروز به ۱,۵۰۰,۰۰۰ (یک میلیون و پانصد هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۳.۳۳ درصدی داشته است.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده