دادستان کل: نمی‌توانیم امنیت اخلاقی را فدای حرکات مذبوحانه و جوسازی‌ها کنیم-راهبرد معاصر

دادستان کل: نمی‌توانیم امنیت اخلاقی را فدای حرکات مذبوحانه و جوسازی‌ها کنیم

دادستان کل کشور گفت: نمی‌توانیم امنیت اخلاقی و اجتماعی را به خاطر برخی حرف‌ها و یا بعضی اقدامات صورت گرفته توسط بدخواهان در فضای مجازی یا جوسازی‌ها، فدای حرکات مذبوحانه کنیم.
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۱۲ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 03
کد خبر: ۱۵۲۱۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری صبح امروز در حاشیه همایش فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با دادستان کل کشور، دادستان تهران و قضات پیرامون برخورد با سارقان و جرائم در پایتخت در جمع خبرنگاران درباره ورود پلیس به بحث ناهنجاری‌های اجتماعی و حمایت دادستانی از پلیس گفت: برخورد با جرائم مشهود وظیفه قانونی پلیس است. دستگاه قضایی نیز وظیفه دارد هر جایی که پلیس به عنوان ضابط مراجعه کرد و نیاز به مجوز داشت، به آنها مجوز دهد.

 

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی از پلیس مقتدر حمایت کرده و می‌کند، تصریح کرد: نمی‌توانیم امنیت اخلاقی و اجتماعی را به خاطر برخی حرف‌ها و یا بعضی اقدامات صورت گرفته توسط بدخواهان در فضای مجازی یا جوسازی‌ها، فدای حرکات مذبوحانه کنیم.

 

منتظری ادامه داد: دستگاه قضایی و مردم از حرکات و اقدامات نیروی انتظامی حمایت می‌کنند البته اگر نیرویی در جایی تخلف کرد، آن تخلف باید در چارچوب قانون مورد رسیدگی قرار گیرد.

 

دادستان کل کشور متذکر شد: هنجارشکنان می‌دانند اگر بخواهند با اینگونه جوسازی‌ها و تولید و انتشار فیلمهای از قبل آماده شده در فضای مجازی، چهره پلیس را مخدوش نشان دهند، مردم و دستگاه قضایی اینچنین موضوعاتی را نمی‌پذیرند.

 

وی با تأکید بر حمایت دستگاه قضایی از پلیس در اجرای قانون، یادآور شد: دستگاه قضایی به اینگونه جوسازی‌ها توجه نمی‌کند.

 

منتظری از پلیس خواست با اقتدار درمیدان ایجاد امنیت حضور پیدا کند و گفت: انتظار داریم پلیس با هنجارشکنان از هر نوعی، برخورد کند.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار