کیف و کفش هم جزو کالاهای فروش ویژه شب یلدا شد-راهبرد معاصر

کیف و کفش هم جزو کالاهای فروش ویژه شب یلدا شد

معاون بازرسی اتاق اصناف ایران آجیل و خشکبار، شیرینی، میوه و تره بار، گل و گیاه و کیف و کفش را کالاهای مشمول فروش ویژه ده روزه شب یلدا اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۳ - ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 18
کد خبر: ۱۶۴۲۶۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ نیک منش، معاون بازرسی اتاق اصناف ایران درباره طرح فروش فوق العاده 10 روزه ویژه شب یلدا گفت: با توجه به تجربیات ارزشمندی که صنوف در بخش فروش فوق العاده و تخفیفات ویژه در سالیان گذشته داشته اند، در سال جاری هم در آستانه شب یلدا به منظور تکریم مشتریان و حفظ آرامش و حس مثبت و خوب از لحاظ ارائه قیمت و کیفیت مناسب در فروش کالاها و خدمات توسط صنوف، طرح فروش فوق العاده شب یلدا را اتاق اصناف ایران در دستور کار قرار داده است.

 

وی افزود: این طرح با رویکرد حمایت از تولید، عرضه محصولات ایرانی و رونق بازار و همچنین تشویق مشتریان و خریداران با حضور در واحدهای صنفی مجاز و دارای پروانه کسب در سراسر کشور اجرا می شود.

 

به گفته نیک منش، کالاهای مشمول این طرح هم اعم از آجیل و خشکبار، شیرینی، میوه، تره بار و گل و گیاه، کیف و کفش است و البته سایر رسته های صنفی هم می توانند مشارکت کنند.

 

معاون بازرسی اتاق اصناف ایران افزود: نظارت بر عملکرد صنوف مشمول این شب یلدا بعهده خود اتحادیه های صنفی و بازرسان اتاق های اصناف سراسر کشور است و مشتریان ناراضی هم می توانند با تلفن 124 یا اتحادیه مربوطه تماس بگیرند.بازرسان ما در دو شیفت در آماده باش هستند.

 

پیشتر رئیس اتاق اصناف ایران گفته بود: اصناف مرتبط با شب یلدا به‌مدت 10 روز محصولات خود را حداکثر با 10درصد تخفیف به مشتریان عرضه می‌کنند./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار