مدیرعامل پرسپولیس بالاخره تسلیم شد-راهبرد معاصر

مدیرعامل پرسپولیس بالاخره تسلیم شد

مدیرعامل پرسپولیس گفت: هر بازیکنی گل‌محمدی بخواهد برای جذب آن اقدام می‌کنیم ولی در رده‌های پایه بازیکنانی داریم که می‌توانند به تیم اصلی کمک کنند.
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۸ - ۱۷ دی ۱۴۰۱ - 2023 January 07
کد خبر: ۱۶۷۱۳۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ رضا درویش در خصوص جذب بازیکن در نیم فصل اظهار داشت: هر بازیکنی گل‌محمدی بخواهد برای جذب آن اقدام می‌کنیم ولی در رده‌های پایه بازیکنانی داریم که می‌توانند به تیم اصلی کمک کنند.

 

وی در خصوص قرارداد آل کثیر و عمری گفت: قرارداد آل‌کثیر تا پایان فصل است که درصورت رضایت کادرفنی و خود بازیکن تمدید می‌شود.همچنین اگر عمری عملکرد خوب خود را ادامه دهد قرارداد او افزایش پیدا می کند.

 

مدیر عامل پرسپولیس درباره انتقال مهدی عبدی به باشگاه پرتغالی عنوان کرد: تا به امروز پیشنهادی از باشگاه ژیل ویسنته به دست ما نرسیده و این اخبار مربوط به فضای مجازی است.

 

وی درخصوص اینکه آیا بازیکنی برای نیم فصل درخواست جدایی از پرسپولیس را دارد یا خیر؟ گفت: تا امروز هیچ بازیکنی درخواست جدایی نداده است و هر اتفاقی صورت بگیرد با نظر کادر فنی خواهد بود.

 

مدیر عامل پرسپولیس در ادامه در خصوص دیاباته هم اظهار کرد: دیاباته در صورت افزایش دفعات مصدومیت‌ آپشن‌های قراردادش را از دست خواهد داد.

 

درویش با اشاره به دریافتی های اعضای تیم گفت: با پرداختی که طی فردا یا پس‌فردا خواهیم داشت، دریافتی اعضای تیم در فصل جاری به ۴۵% می‌رسد؛ این میزان به‌جز پاداش‌هایی است که بابت هر پیروزی گرفته‌اند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده