احتمال افزایش قیمت بلیت پروازها وجود دارد؟-راهبرد معاصر

احتمال افزایش قیمت بلیت پروازها وجود دارد؟

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از آغاز پروازهای ایران و ترکیه از یازدهم شهریورماه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۰ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 August 18
کد خبر: ۵۵۴۱۵

به گزارش راهبرد معاصر، مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با بیان این‌که ترکیه برنامه پروازی خود را به ایران اعلام کرده است، گفت: ترکیش ایرلاین، شرکت هواپیمایی حامل پرچم ترکیه، در جدیدترین به‌روزرسانی برنامه های پروازی خود اعلام کرد از اوایل سپتامبر پروازهای خود را به ۵ شهر ایران از سر می‌گیرد.

 

وی درباره جزئیات پروازهای ترکیه به ۵ شهر تهران، تبریز، شیراز، مشهد و اصفهان توضیح داد: طبق برنامه اعلام‌شده، ترکیه از اول سپتامبر ۲۱ پرواز در هفته به تهران، ۴ پرواز در هفته به تبریز و شیراز و از پنجم سپتامبر ۲ پرواز در هفته به مشهد و اصفهان خواهد داشت.

 

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی افزود: با از سرگیری پروازهای ترکیه به ایران، پروازهای ایران به شهرهای ترکیه هم آغاز خواهد شد و به این صورت نیست که پروازها فقط با ایرلاین ترکیه انجام شود.

 

اسعدی سامانی درباره احتمال افزایش قیمت بلیت پروازهای ایران و ترکیه گفت: نرخ بلیت هواپیما در مسیرهای خارجی تابع نرخ دلار است، اما به طور مستقیم به تعداد پروازها و میزان تقاضا بستگی دارد. اگر تعداد پروازها کم و تقاضا بالا باشد احتمال افزایش قیمت وجود دارد.

 

وی همچنین با اشاره به برقراری تورهای ترکیه توضیح داد: فعلا در این مرحله درباره پروازهای بین دو کشور تصمیم‌گیری شده است و هنوز هیچ تصمیمی درباره برقراری تورهای مسافرتی و گردشگری ترکیه اخذ نشده است.

 

همشهری

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار