دادستان کل کشور: انتشار اسامی ساختمان‌های ناایمن اقدام درستی نیست-راهبرد معاصر

دادستان کل کشور: انتشار اسامی ساختمان‌های ناایمن اقدام درستی نیست

دادستان کل کشور توضیحاتی درباره انتشار اسامی ساختمان‌های ناایمن و آخرین بررسی‌ها از پرونده متروپل ارائه داد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۵ - ۰۵ تير ۱۴۰۱ - 2022 June 26
کد خبر: ۱۳۹۹۳۹

به گزارش راهبرد معاصر، حجت‌الاسلام محمد جعفر منتظری، دادستان کل کشور در حاشیه صحن امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره زمان انتشار اسامی ساختمان‌های ناایمن اظهارداشت: انتشار این اسامی اقدام درستی نیست، چون اینکه بگوییم چه تعداد ساختمان در حال ریزش هستند، باعث التهاب در جامعه می‌شود انتشار هر خبری به مصلحت نیست.

وی افزود: شفاف سازی اتفاق خوبی است، اما در شهر تهران مسائلی وجود دارد که مسوولان باید بدانند و پیگیری کنند. مهم این است که مسوولان بی تفاوت نباشند و مطالبات را دنبال کنند.

دادستان کل کشور گفت: باید حقوق مردم را محترم بشماریم، اما نباید در بیان مسائل به صورتی عمل شود که توقعاتی از سوی مردم ایجاد شود و مسوولان نتوانند آن را برآورده کنند. این باعث می‌شود نتوانیم تمام مطالبات را تأمین کنیم، چون قطعا این شرایط وجود ندارد که تمام مطالبات تأمین شود.

وی افزود: رسانه‌ها باید فرهنگسازی کرده و این تفهیم را انجام دهند که این چنین نیست که مسوولان بتوانند در زمان کوتاه، مطالبات آن‌ها را به نتیجه برسانند.

منتظری با اشاره به پرونده حادثه متروپل اعلام کرد: در دادگستری خوزستان پرونده تخلفات در حال رسیدگی و در آستانه اتمام است، اما در خصوص خسارات وارده و تلفات انسانی، بررسی‌ها در حال انجام است و پیگیری می‌کنیم که به حقوق افراد در این حادثه رسیدگی شود./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده