بارش های جدید در راه است-راهبرد معاصر

بارش های جدید در راه است

کارشناس سازمان هواشناسی از ورود موج جدید بارش‌ها به نیمه غربی به ویژه شمال غرب و غرب از بعدازظهر امروز خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۸ - ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - 2018 December 21
کد خبر: ۱۵۸۲
به گزارش راهبرد معاصر؛ محمد اصغری کارشناس هواشناسی کشور با اشاره به کاهش ابر‌ها در نیمه غربی کشور ورود موج جدید بارش‌ها به غرب کشورافزود: در ساعات آینده از شدت بارش‌ها در تهران، قم و اصفهان کاسته خواهد شد.

وی گفت: در خراسان شمالی، ­ بخش‌های شمالی خراسان رضوی، بخش‌های شرقی دریای خزر و ارتفاعات سمنان از بیشترین بارش‌ها برخوردار خواهند بود.

کارشناس هواشناسی ادامه داد: از بعد از ظهر آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، همدان، قم، البرز، قزوین، زنجان بارش اتفاق خواهد افتاد که البته این بارش‌ها در بسیاری از مناطق به صورت برف ظاهر می‌شود.

اصغری پدیده مشترک را در بیشتر مناطق کشور روند کاهشی دما دانست و ادامه داد: به غیر از دو موج موجود در کشور روز سه شنبه موج ضعیفی از مناطق شمالی عبور خواهد کرد.

وی گفت: بارش بعدی که سراسری خواهد بود از اواخر هفته آینده در روز‌های پنجشنبه و جمعه رخ می‌دهد.

این کارشناس هواشناسی افزود: هفته آینده به دو بخش تقسیم می‌شود که در دو روز اول بخش‌های شمالی بارش رخ می‌دهد در روز‌های میانی هفته شرایط جوی تقریبا آرام و در آخر هفته نیز دوباره شاهد بارش خواهیم بود.

اصغری ادامه داد: آب‌های جنوبی کشور در این ایام مواج است و ارتفاع موج در جزایر قشم، کیش و ابوموسی تا ۱۲۰ سانتی متر خواهد ر سید.
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده