بیانیه کاخ‌سفید درباره وضعیت سلامتی بایدن بعد از ابتلا به کووید-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

بیانیه کاخ‌سفید درباره وضعیت سلامتی بایدن بعد از ابتلا به کووید

کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد حال بایدن پس از ابتلا به کووید بهبود یافته و به زودی وظایف خود را ازسر خواهد گرفت.
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۳ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 23
کد خبر: ۲۵۱۱۷۰

به گزارش راهبرد معاصر، کاخ سفید در واکنش به شایعه سازی برخی از جمهوری خواهان در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر احتمال مرگ جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا بیانیه‌ای صادر کرد.

 

کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید در این بیانیه که ۲۲ ژوئیه منتشر شد، اعلام کرد «رئیس جمهور دهمین دوز از داروی پاکسلوید خود را امروز صبح دریافت کرد. علائم بیماری کووید کاملا رفع شده است. ضربان، فشار خون، تنفس و دمای بدن او طبیعی است. ریه‌های او مشکلی ندارد و در دمای اتاق قادر به تنفس است.»

 

وی افزود که بایدن به زودی وظایف خود را ازسر خواهد گرفت.

 

کوین اوکانر، پزشک وی، روز دوشنبه در آخرین به روز رسانی خود گفت که علائم کووید-۱۹ جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده به طور کامل برطرف شده است.

 

پیشتر رسانه‌های اسرائیلی گزارش داده بودند که دیدار بایدن و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن بار دیگر به دلیل مشکلات سلامتی رئیس جمهور آمریکا به روز چهارشنبه یا پنجشنبه موکول شده است.

 

همچنین در رسانه‌های اجتماعی شایعه‌هایی مبنی بر مرگ بایدن یا بیماری که ممکن است باعث مرگ وی شود و او را از ادامه هدایت آمریکا باز دارد، منتشر شده بود. برخی از شایعه‌ها حامل این پیام بود که بایدن بیماری دارد که ممکن است او را از پای درآورد به همین منظور دموکرات‌ها به او فشار آوردند که از رقابت‌ها کناره گیری کند./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده