امارات صفر - صفر ایران تا دقیقه ۳۰-راهبرد معاصر

امارات صفر - صفر ایران تا دقیقه ۳۰

تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی امشب (سه‌شنبه) از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف امارات رفت.
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۳ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 10
کد خبر: ۲۵۶۹۴۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، امشب (سه‌شنبه) در ورزشگاه هزاع بن زاید شهر العین از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف هم رفتند.

گزارش زنده بازی را در ادامه مشاهده می‌کنید.

ایران - امارات

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، صالح حردانی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، امید نورافکن، سامان قدوس، مهدی طارمی، مهدی قایدی و علیرضا جهانبخش.

ترکیب امارات: خالد عیسی، خلیفه مبارک، کوامه کوادیو، عبدالله الحمادی، خالد الظنحانی، حارب عبدالله، عبدالله المنهالی، یحیی نادر، طهنون حمدان، یحیی الغسانی و کایو کانیدو.

نیمه اول

بازی از ساعت ۱۹:۳۰ آغاز شد.

دقیقه ۵: امارات در دقایق ابتدایی روی دروازه ایران فشار آورد و توانست ضربه کرنر به دست بیاورد، اما ثمری نداشت.

دقیقه ۹: پاس پشت دفاع شجاع خیلی زاده، مهدی طارمی را در موقعیت تک به تک قرار داد. طارمی سعی در دریبل دروازه‌بان امارات داشت که ناموفق بود و این توپ حاصلی نداشت.

دقیقه ۱۱: جهانبخش از سمت راست حرکت کرد و پس از دریبل بازیکن امارات، پاس خود را به سامان قدوس داد که او سعی در سانتر رو به جلو داشت که توپش بی ثمر راهی اوت شد.

دقیقه ۱۵: تیم ملی سعی در نفوذ به قلب خط دفاع امارات با پاس بلند داشت. پاس پشت دفاع سعید عزت‌اللهی به مهدی قایدی نرسید و توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۷: تیم ملی امارات از سمت راست خط دفاعی ایران حمله کرد که سانتر‌های آنها توسط مدافعان تیم ملی دفع شد.

دقیقه ۱۸: مهدی قایدی از سمت چپ پا به توپ شد که مدافع اماراتی او را متوقف کرد. داور بازی اعتقادی به خطا نداشت.

تیم ملی امارات که متوجه برنامه ایران روی پاس‌های بلند شد، عقب نشست و مرکز خط دفاعی خود را منسجم‌تر کرد تا بازیکنان تیم ملی برای حمله از کناره‌ها تلاش کنند.

دقیقه ۲۹: خطای شجاع خلیل زاده روی بازیکن امارات، یک ضربه آزاد را برای آنها در پی داشت. سانتر آنها روی دروازه ایران بی ثمر بود و توپ از روی سر کایو گذاشت تا بیرانوند ضربه دروازه را بزند.

این گزارش به روز رسانی می‌شود...

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار