وزیر دفاع: نمایشگاه دستاوردهای دفاعی کشور بزودی افتتاح می‌شود-راهبرد معاصر
پزشکیان: درباره برجام در نیویورک گفتگو‌هایی انجام شد / تلاش بر این است که با گفتگو این روند و تحریم‌ها را پیگیری کنیم روایت محسن رضایی از نفوذی‌های جاسوس پزشکیان در گفتگو با الجزیره: زمان پاسخ به ترور شهید هنیه را ما مشخص می‌کنیم رهبر معظم انقلاب: یاد شهیدان ضامن سلامت حرکت ملت ایران است پزشکیان پس از پایان سفر به نیویورک: با سران بیش از ۱۵ کشور گفتگو کردیم هیئت پارلمانی ایران عازم روسیه شد بررسی دوباره موضوع کنکور در شورای عالی انقلاب فرهنگی ظریف: ایران در ماه‌های گذشته به شدت در برابر اسرائیل از خود خویشتنداری نشان داده است در دیدار پزشکیان با ایرانیان مقیم آمریکا چه گذشت؟ + تصاویر پاسخ پزشکیان به پرسش یک خبرنگار درباره بازگشت به برجام پزشکیان نیویورک را به مقصد تهران ترک کرد دیدار نخست‌وزیر لبنان با پزشکیان رئیس شورای حاکمیتی سودان با رئیس‌جمهور ایران دیدار کرد پزشکیان: دیگر با چه زبانی بگوییم با کسی سر جنگ نداریم؟ | ما به هیچ کشور دیگری سلاح نمی‌دهیم که بجنگد ولیعهد کویت با پزشکیان دیدار کرد + عکس

وزیر دفاع: نمایشگاه دستاوردهای دفاعی کشور بزودی افتتاح می‌شود

امیر سرتیپ آشتیبانی از افتتاح یک نمایشگاه بزرگ از دستاوردهای دفاعی کشور در آینده نزدیک خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۹ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - 2022 August 02
کد خبر: ۱۴۵۲۵۲

به گزارش راهبرد معاصر؛  امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز سه‌شنبه (11 مرداد) در آئین افتتاح نمایشگاه قابلیت‌های وزارت دفاع در تولید و اقتصاد دانش‌بنیان که در محل سازمان صنایع دفاع برگزار شد، اظهار داشت: وزارت دفاع مسئولیت تولید قدرت و ارتقا توانمندی‌های صنعتی دفاعی جمهوری اسلامی ایران را بر عهده دارد و در این مسیر از سر ریز تولیدات در حوزه‌های غیرنظامی برای ارتقا سطح صنعت کشور استفاده خواهیم کرد.

 

وی افزود: دستاوردهایی که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده شامل یک هزار و ۱۰۰ محصول در حوزه‌های مختلف است که در این مسیر به ارتقا توانمندی‌ها و قابلیت‌های صنعتی پرداختیم.

 

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: ما بومی‌سازی محصولات و عمق‌بخشی به دانش و فناوری و هم‌افزایی بین مجموعه‌های مختلف کشور را در دستور کار قرار دادیم و هم اکنون با بیش از ۵ هزار شرکت دانش‌بنیان همکاری می‌کنیم.

 

امیر آشتیانی در پایان از افتتاح یک نمایشگاه بزرگ از دستاوردهای دفاعی کشور در آینده نزدیک خبر داد.

 

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور نیز در این مراسم با بیان اینکه فناوری‌های بسیاری در حوزه دفاع توسعه پیدا کرده است، گفت: این توسعه به دو قسم بوده که یک بخش سرریز حوزه دفاعی است و یک بخش تکنولوژی‌هایی که در حوزه غیرنظامی توسعه پیدا کرده است.

 

وی گفت: ایجاد ظرفیت‌هایی مانند این نمایشگاه باعث می‌شود تا آشنایی با توانمندی‌های هر دو بخش صورت بگیرد./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار