موافقت کمیسیون برنامه و بودجه با تحقیق و تفحص از سازمان برنامه-راهبرد معاصر
جزئیات و زمان برگزاری مراسم هفتم شهدای خدمت رئیس دانشگاه تهران کاندیدای انتخابات می‌شود گزارش‌ اقدامات وزارت کشور و شورای نگهبان به سران قوا تذکر به وزیر آموزش و پرورش درباره پرداخت بیمه درمانی معلمان و فرهنگیان پزشکیان برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد اصلاح طلبان با کدام شخصیت های سیاسی برای انتخابات ریاست جمهوری مذاکره کردند؟ مخبر: راهبرد ایران در پشتیبانی از مقاومت تغییر نخواهد کرد امیر آشتیانی: ریشه‌های مستحکم جمهوری اسلامی ایران مانع بروز اختلال در کشور است تعابیر رهبر انقلاب درباره شهید رئیسی و سایر شهدای اخیر مذاکره احزاب اصلاح طلب برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری بیانیه هیات دولت در خصوص حضور حماسی مردم در مراسم‌ تشییع شهدای خدمت چرا لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در دولت تصویب شد؟ مخبر: دولت به تمام تعهدات «رئیس جمهور شهید» از جمله ساخت مسکن متعهد است محمدرضا عارف وارد رقابت انتخاباتی ریاست جمهوری می‌شود؟ برگزاری انتخابات الکترونیکی ریاست‌جمهوری در انتظار نظر شورای نگهبان

موافقت کمیسیون برنامه و بودجه با تحقیق و تفحص از سازمان برنامه

نائب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از تصویب تحقیق و تفحص از سازمان برنامه و بودجه کشور طی سال های ۱۳۹۴ تا ۱۴۰۱ در جلسه این کمیسیون خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۸ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 May 28
کد خبر: ۱۸۶۶۶۳

به گزارش راهبرد معاصر؛  محسن زنگنه در تشریح جلسه روز یکشنبه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع تقاضای تحقیق و تفحص از سازمان برنامه و بودجه طی سالهای ۱۳۹۴ تا ۱۴۰۱ پیرو درخواست چند تن از نمایندگان در این جلسه بررسی شد و به تصویب رسید.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به محورهای تحقیق و تفحص از سازمان برنامه و بودجه کل کشور بیان کرد: نبود شفافیت در تخصیص بودجه، نبود شفافیت در اخذ مجوز ماده ۲۳ برای پروژه ها و رعایت نشدن عدالت در تخصیص بودجه های استانی از جمله محورهای این تحقیق و تفحص محسوب می شود.

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: در این جلسه مقرر شد هیات رئیسه کمیسیون، ۵ مورد محور تفحص دیگر از سازمان برنامه و بودجه را در قالب یک تقاضای تحقیق و تفحص تجمیع کرده و در نهایت تقاضای آن را به هیات رئیسه مجلس ارایه کند./ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده