۲ هدف رژیم صهیونیستی از حمله به غرب یمن-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

۲ هدف رژیم صهیونیستی از حمله به غرب یمن

رهبر انصارالله یمن در سخنرانی خود در پی حمله روز شنبه رژیم صهیونیستی به غرب این کشور گفت صهیونیست‌ها به‌دنبال بزرگنمایی و دستاوردسازی از این تجاوز نظامی هستند.
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۵ - ۳۱ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 21
کد خبر: ۲۵۰۸۳۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر انصارالله یمن روز یکشنبه گفت رژیم صهیونیستی روز شنبه «یک تجاوز نظامی مستقیم علیه مخازن شرکت‌های نفت و برق در الحدیده انجام داد».

او گفت: «انتخاب اهداف دشمن در چارچوب هدف قرار دادن اقتصاد یمن با هدف آسیب رساندن به مردم و معیشت آنهاست. دشمن هدف دیگری نیز دارد و آن اینکه برای به تصویر کشیدن حمله خود به عنوان یک دستاورد بزرگ، تصاویری از آتش و دود را به نمایش بگذارد».

او در ادامه گفت رژیم صهیونیستی می‌خواهد از صحنه‌های آتش به مردم خشمگین و ترسیده خود نشان دهد که به دستاورد بزرگی دست یافته و ضربه دردناکی به یمن وارد کرده است.

رهبر انصارالله یمن گفت: «دشمن صهیونیستی خواست مردم فلسطین را در غزه در انحصار خود درآورد و استراتژی خود را بر این اساس بنا کرد، اما اولین چیزی که بر جهت‌گیری اشغال تأثیر گذاشت، جبهه حمایت در لبنان بود که تأثیر زیادی داشت و به کاهش رنج غزه کمک کرد. عملیات نیرو‌های مسلح یمن نیز تأثیر بسزایی در جهت‌گیری اشغالگری داشت و از نظر اقتصادی بر دشمن تأثیرگذار بود».

سید الحوثی تاکید کرد عملیات مشترک ارتش یمن و مقاومت اسلامی در عراق تأثیر مستقیم و قابل توجهی بر دشمن داشت.

در حال تکمیل...

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده