تغییر وضعیت دماوند از قرمز به زرد +جزئیات-راهبرد معاصر
پیدا شدن یک خمپاره منور در یکی از روستا‌های گرگان زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش دستور اژه‌ای برای تعیین تکلیف خودرو‌های توقیفی اسامی تعدادی از فرآورده‌های غذایی غیرمجاز اعلام شد ورود دو موج بارش پی‌ در پی به کشور از فردا قاتل دکتر باستانی اعدام شد هواشناسی ایران ۱۴۰۳/۷/۵ | هشدار خسارت به کشاورزان محسنی اژه‌ای در جمع قضات: کار امروز مردم را به فردا واگذار نکنید | لزوم تمکین به قانون در تعامل سه قوه معاون قوه قضائیه: اولویت استخدام نیرو برای دادگاه‌های صلح با نیرو‌های شورا‌های حل اختلاف است امکان انتخاب سازمان محل خدمت برای سربازان ماهر تشدید سامانه بارشی در نوار شمالی کشور | هشدار نارنجی برای ۶ استان رئیس قوه قضائیه وارد سمنان شد قوه قضاییه: پیامک‌های دارای لینک جهت پرداخت وجه، جعلی هستند جزئیات انتصابات جدید در شهرداری تهران با حکم زاکانی افزایش ۳۰ درصدی مستمری مهرماه مددجویان بهزیستی و کمیته امداد

تغییر وضعیت دماوند از قرمز به زرد +جزئیات

سرپرست فرمانداری دماوند از تغییر وضعیت دماوند از قرمز به زرد خبر داد و گفت: زلزله ۱۹ مصدوم برجا گذاشته است.
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۸ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 08
کد خبر: ۴۲۳۹۶

به گزارش راهبرد معاصر،  مهدی حیدری از تغییر وضعیت دماوند از قرمز به زرد خبر داد و اظهار داشت: زلزله ۱۹ مصدوم برجا گذاشته است.

 

حیدری با بیان اینکه مصدومان زلزله دماوند ۱۹ نفر هستند که از این تعداد دو نفر بستری، یک نفر به تهران اعزام و بقیه مداوا و مرخص شدند گفت: در این زلزله یک مرد ۶۰ ساله نیز فوت کرد.

 


وی بیان داشت: بر اساس شناسنامه‌ای که برای ساختمان‌ها و بنا‌های روستایی در دماوند ایجاد شده است، از ۷ صبح امروز با حضور نیرو‌های بنیاد مسکن، دهیاران و بخشداری‌ها، در حال بررسی احتمالی خسارت‌ها هستیم.

 

سرپرست فرمانداری دماوند عنوان داشت: نیرو‌ها با بررسی حضوری منازل و بنا‌هایی که در روستا‌ها استحکام کافی را نداشتند و همچنین مذاکره با مالکین در حال بررسی وضعیت و ایجاد آرامش در بین اهالی روستا و مناطق مختلف هستند که امیدواریم تا ۴۸ ساعت آینده به یک وضعیت نهایی دست یابیم.

 

وی افزود: فعلاً شاهد اتفاق خاص و خسارت مالی از زلزله در منطقه نیستیم و از صبح امروز تاکنون وضعیت شهر نیز به یک آرامش نسبی رسیده و وضعیت از قرمز به سمت وضعیت زرد پیش رفته است.

 

حیدری بیان داشت: ستاد مدیریت بحران در آماده باش قرار دارد و از مردم خواست تا آرامش خود را حفظ کنند تا انشالله به سمت وضعیت سفید پیش برویم.

منبع: مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار