عکس و فیلم/ حضور رئیسی میان سیل‌زدگان فیروزکوه-راهبرد معاصر
تعابیر رهبر انقلاب درباره شهید رئیسی و سایر شهدای اخیر مذاکره احزاب اصلاح طلب برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری بیانیه هیات دولت در خصوص حضور حماسی مردم در مراسم‌ تشییع شهدای خدمت چرا لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در دولت تصویب شد؟ مخبر: دولت به تمام تعهدات «رئیس جمهور شهید» از جمله ساخت مسکن متعهد است محمدرضا عارف وارد رقابت انتخاباتی ریاست جمهوری می‌شود؟ برگزاری انتخابات الکترونیکی ریاست‌جمهوری در انتظار نظر شورای نگهبان مسابقات پنجگانه نظامی ایران و روسیه در اصفهان برگزار شد دو نامزداحتمالی اصلاحات/شرط لاریجانی برای اعتدالیون کدخدایی: امیرعبداللهیان مرد میدان دیپلماسی بود اسامی نامزدهای هیئت رئیسه مجلس دوازدهم رئیس‌‌جمهور عراق وارد تهران شد جزئیات روند برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری؛ از زمان تائید صلاحیت‌ها تا اعلام اسامی نامزدها قدردانی از حضور پرشور مردم در بدرقه رئیس جمهور شهید جزئیات جلسه افتتاحیه مجلس دوازدهم

عکس و فیلم/ حضور رئیسی میان سیل‌زدگان فیروزکوه

رئیس‌جمهور در روستای سیل‌زده مزداران شهرستان فیروزکوه حضور یافت.
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۴ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - 2022 July 30
کد خبر: ۱۴۴۷۸۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان برای بررسی وضعیت امدادرسانی و رسیدگی به آسیب‌دیدگان مناطق سیل زده شهرستان فیروزکوه، در این منطقه حضور یافت.

رئیس‌جمهور در این بازدید ضمن گفت‌وگو با مردم سیل‌زده روستای سیل‌زده مزداران، دستورات لازم را برای رفع مشکلات اهالی منطقه ‌صادر کرد و از مسئولان خواست سریعا نسبت به اسکان خانواده‌هایی که منازل آن‌ها دچار مشکل شده است اقدام کنند.

آیت‌الله رئیسی در جمع مردم سیل‌زده با اشاره به اینکه اکنون ۶۶۰ نقطه در کشور دچار سیل شده و نیرو‌های امداد با تمام توان در حال امدادرسانی به مردم هستند، اظهار داشت: برآورد اولیه از میزان خرابی‌ها انجام شده است.

رئیس‌جمهور با قدرانی از تلاش‌های امدادگران در منطقه و امدادرسانی فوری به مردم در سیلاب‌های اخیر تصریح کرد: تمام تلاش برای ساماندهی سریع امور مردم است و درصدد هستیم با تخصیص اعتبار ویژه برای بازسازی سریع منازل اقدام کنیم.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه امداد‌رسانی‌ها در نقاط سیل‌زده با تمام قوا انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: از مسئولان می‌خواهم کمبود‌ها را سریعا برطرف کنند تا مردم در رنج نباشند.

 

 

 

photo_2022-07-30_15-28-08

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار