اسماعیلی: ضوابط نظارت بر «وی‌اودی»ها تعیین و اعلام می‌شود-راهبرد معاصر
تأکید مخبر بر اجرای سریع‌تر توافق جامع همکاری ایران و روسیه پیام سرلشکر باقری به مناسبت سالروز تاسیس "جهاد سازندگی" برنامه‌های هفتمین روز تبلیغات نامزدهای ریاست‌ جمهوری در رسانه ملی پزشکیان: من اصولگرا هستم/ برای کسب قدرت نیامده‌ام شرایط انتقال دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل از خارج به کشور دیدگاه نامزدهای ریاست جمهوری در خصوص اصلاح بورس رهبر انقلاب: برای انتخاب خوب ببینید چه کسی توانایی کار در جهت ملاک‌های انقلاب را دارد قاضی‌زاده هاشمی در نشست خبری: رئیس‌جمهور باید دارای جامعیت باشد پزشکیان با آیت‌الله جوادی آملی دیدار کرد اقامه نماز ظهر جمعی از نخبگان و مدال‌آوران علمی به امامت رهبر انقلاب بررسی نحوه اجرای قانون ساماندهی خودرو در دستور هفته جاری مجلس پیام رهبر انقلاب: برائت از جلادان غزه به همه جهان تسری یابد انتشار فهرست کابینه دولت پزشکیان غیرواقعی است نامه نمایندگان به منظور درباره احکام بازنشستگان فرهنگی انهدام باند توزیع مواد مخدر در نوار مرزی جنوب غرب توسط سپاه پاسداران

اسماعیلی: ضوابط نظارت بر «وی‌اودی»ها تعیین و اعلام می‌شود

وزیر ارشاد از برگزاری جلسات جدید برای تعیین ضوابط نظارت بر فعالیت وی او دی ها خبر داد و گفت: باید ضوابط اجرایی نظارت را آماده کنیم و در اختیار همه قرار دهیم تا مسأله‌ای به وجود نیاید.
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۸ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 February 19
کد خبر: ۱۷۳۶۵۰

به گزارش راهبرد معاصر، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد نقشی که این وزارتخانه برای حل مشکل میان صداو سیما و vodها می‌تواند ایفا کند، گفت: معتقدیم باید نسبت به مسائل حوزه فرهنگ و هنری رویکرد فرهنگی داشته باشیم و دستگاه‌ها با هم همکاری کنند.

 

وی افزود: بخش عمده‌ای از نظارت و صدور مجوز در فضای مجازی برعهده وزارت ارشاد است، از طرفی نظارت بر بخشی از سریال‌های خانگی و پخش‌های زنده برعهده صداوسیما گذاشته شده است.

 

اسماعیلی تصریح کرد: جلسات جدیدی گذاشته شده است و درحال تلاشیم این مسائل بدون رسانه‌ای شدن و تنش حل شود.

 

وی در پاسخ به این سوال که چه نهادهایی اعضای این جلسات هستند، گفت: این جلسات بین مسئولان مرکز ملی فضای مجازی، صداوسیما و وزارت ارشاد برگزاری می‌شود. به دنبال این هستیم تا در این جلسات اشکالات و مسائلی را که وجود داشته است را مرتفع کنیم.

 

وزیر ارشاد با بیان اینکه این جلسات از این هفته آغاز خواهند شد، تصریح کرد: باید ضوابط اجرایی نظارت را آماده کنیم و در اختیار همه قرار دهیم تا مساله‌ای به وجود نیاید./ فارس

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده