حاجی میرزایی از نفوذ در دولت برای پیگیری مطالبات فرهنگیان استفاده کند-راهبرد معاصر
پزشکیان: من اصولگرا هستم/ برای کسب قدرت نیامده‌ام شرایط انتقال دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل از خارج به کشور دیدگاه نامزدهای ریاست جمهوری در خصوص اصلاح بورس رهبر انقلاب: برای انتخاب خوب ببینید چه کسی توانایی کار در جهت ملاک‌های انقلاب را دارد قاضی‌زاده هاشمی در نشست خبری: رئیس‌جمهور باید دارای جامعیت باشد پزشکیان با آیت‌الله جوادی آملی دیدار کرد اقامه نماز ظهر جمعی از نخبگان و مدال‌آوران علمی به امامت رهبر انقلاب بررسی نحوه اجرای قانون ساماندهی خودرو در دستور هفته جاری مجلس پیام رهبر انقلاب: برائت از جلادان غزه به همه جهان تسری یابد انتشار فهرست کابینه دولت پزشکیان غیرواقعی است نامه نمایندگان به منظور درباره احکام بازنشستگان فرهنگی انهدام باند توزیع مواد مخدر در نوار مرزی جنوب غرب توسط سپاه پاسداران برنامه تبلیغات انتخاباتی نامزدها در صدا و سیما امروز شنبه 26 خرداد رهبر انقلاب: برائت امسال باید فراتر از موسم حج در همه‌ جای جهان تسرّی یابد حمایت خاتمی از کاندیداتوری پزشکیان

حاجی میرزایی از نفوذ در دولت برای پیگیری مطالبات فرهنگیان استفاده کند

نماینده مردم رامسر و تنکابن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزرای پیشنهادی گزینه‌های خوبی هستند، گفت: آقای حاجی میرزایی به دلیل نفوذ در دولت می‌تواند در پیگیری مطالبات فرهنگیان اثرگذار باشد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۸ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 01
کد خبر: ۲۰۹۷۶

به گزارش راهبرد معاصر ، شمس الله شریعت‌نژاد نماینده مردم رامسر و تنکابن در مجلس شورای اسلامی ، درباره ارزیابی خود از وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اظهارداشت: اخبار و اطلاعات من مؤید این است که وزرای پیشنهادی، گزینه‌های خوبی هستند.

 

وی در زمینه تصدی مونسان گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بیان کرد: عملکرد گذشته آقای مونسان در حوزه گردشگری در منطقه ما خوب بود و به نوعی فعال‌تر از بقیه بودند.

 

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی درباره حاجی‌میرزایی گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای تصدی وزارت آموزش و پرورش نیز اظهارداشت: آقای حاجی میرزایی هم به دلیل اینکه در دولت نفوذ دارد می‌تواند در بخش مطالبات فرهنگیان اثرگذار باشد، ضمن اینکه آقای حسینی سرپرست فعلی وزارت آموزش و پرورش هم وی را تأئید می‌کند و نشان می‌دهد که گزینه مناسبی است.

 

نماینده مردم رامسر و تنکابن در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: انتظار ما در این مدتی که از دولت باقیمانده این است که گزینه‌ای را پیشنهاد دهد که مسلط به حوزه آموزش و پرورش باشد و به نوعی صفرکیلومتر نباشد که بخواهد از صفر شروع کند چون فرصتی ندارد و امیدوارم گزینه‌های پیشنهادی نیروهای مؤثری برای این دو وزارتخانه باشد.

 

شریعت‌نژاد در پایان در پاسخ به این سؤال که نظر شما نسبت به دو گزینه پیشنهادی چیست؟ اظهارداشت: نظر من فعلاً مثبت است، وزرا باید برنامه‌هایشان را ارائه دهند و بعد تصمیم‌گیری کنیم.

منبع : فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده