ضرغامی: ورود شناورهای تفریحی به کشور آزاد شد-راهبرد معاصر
شرایط انتقال دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل از خارج به کشور دیدگاه نامزدهای ریاست جمهوری در خصوص اصلاح بورس دیدار مدال آوران المپیادهای علمی با رهبر انقلاب قاضی‌زاده هاشمی در نشست خبری: رئیس‌جمهور باید دارای جامعیت باشد پزشکیان با آیت‌الله جوادی آملی دیدار کرد اقامه نماز ظهر جمعی از نخبگان و مدال‌آوران علمی به امامت رهبر انقلاب بررسی نحوه اجرای قانون ساماندهی خودرو در دستور هفته جاری مجلس پیام رهبر انقلاب: برائت از جلادان غزه به همه جهان تسری یابد انتشار فهرست کابینه دولت پزشکیان غیرواقعی است نامه نمایندگان به منظور درباره احکام بازنشستگان فرهنگی انهدام باند توزیع مواد مخدر در نوار مرزی جنوب غرب توسط سپاه پاسداران برنامه تبلیغات انتخاباتی نامزدها در صدا و سیما امروز شنبه 26 خرداد رهبر انقلاب: برائت امسال باید فراتر از موسم حج در همه‌ جای جهان تسرّی یابد حمایت خاتمی از کاندیداتوری پزشکیان اطلاعیه جدید ستاد انتخابات صداوسیما درباره ماجرای نظرسنجی‌ها

ضرغامی: ورود شناورهای تفریحی به کشور آزاد شد

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پس از جلسه هیات دولت گفت: رئیس‌جمهور به وزارت صمت دستور دادند که مانعی برای ورود شناورهای تفریحی به کشور نباشد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۵ - ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 15
کد خبر: ۲۱۳۶۹۴

به گزارش راهبرد معاصر، عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پس از جلسه هیات دولت گفت: رئیس‌جمهور به وزارت صمت دستور دادند که مانعی برای ورود شناورهای تفریحی به کشور نباشد.

 

وی افزود: همین الان سرمایه‌گذارانی هستند که می‌خواهند در حوزه گردشگری دریایی فعالیت کنند و در حوزه شناورهای تفریحی قرارداد بستند.

 

ضرغامی گفت: شب یلدا و چهارشنبه سوری سر جای خود هستند. یلدا و چهارشنبه سوری از ابتدا بوده و تا آخر هم خواهد بود، شب یلدا امسال ثبت جهانی هم شد.

 

ضرغامی گفت: آن چیزی که در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده یک مقدار درباره این دو مناسب توضیح دادند که چیز بدی نیست./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار