بهادری جهرمی: لایحه حمایت از تولید پهپادهای غیرنظامی در دولت تصویب شد-راهبرد معاصر
پزشکیان: من اصولگرا هستم/ برای کسب قدرت نیامده‌ام شرایط انتقال دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل از خارج به کشور دیدگاه نامزدهای ریاست جمهوری در خصوص اصلاح بورس رهبر انقلاب: برای انتخاب خوب ببینید چه کسی توانایی کار در جهت ملاک‌های انقلاب را دارد قاضی‌زاده هاشمی در نشست خبری: رئیس‌جمهور باید دارای جامعیت باشد پزشکیان با آیت‌الله جوادی آملی دیدار کرد اقامه نماز ظهر جمعی از نخبگان و مدال‌آوران علمی به امامت رهبر انقلاب بررسی نحوه اجرای قانون ساماندهی خودرو در دستور هفته جاری مجلس پیام رهبر انقلاب: برائت از جلادان غزه به همه جهان تسری یابد انتشار فهرست کابینه دولت پزشکیان غیرواقعی است نامه نمایندگان به منظور درباره احکام بازنشستگان فرهنگی انهدام باند توزیع مواد مخدر در نوار مرزی جنوب غرب توسط سپاه پاسداران برنامه تبلیغات انتخاباتی نامزدها در صدا و سیما امروز شنبه 26 خرداد رهبر انقلاب: برائت امسال باید فراتر از موسم حج در همه‌ جای جهان تسرّی یابد حمایت خاتمی از کاندیداتوری پزشکیان

بهادری جهرمی: لایحه حمایت از تولید پهپادهای غیرنظامی در دولت تصویب شد

سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیات دولت گفت: در راستای حمایت از نخبگان و فعالان تولید پهپادهای غیرنظامی امروز متن لایحه حمایتی در دولت تصویب شد و به مجلس ارسال می شود.
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۵ - ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 13
کد خبر: ۲۱۸۳۱۷

به گزارش راهبرد معاصر، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیات دولت، گفت: جلسه هیئت وزیران به ریاست رئیس جمهور با حضور اعضای هیات وزیران برگزار شد و ارائه گزارش‌هایی که در دستور جلسه بود از سوی وزرای مختلف از حوزه های عملکردی دستگاه‌های مختلف بیان شد.

 

وی تصریح کرد: وزیر نفت، رئیس کل بانک مرکزی گزارش های مختلفی را در حوزه‌های رشد شاخص‌های مختلف اقتصادی و عملکردی ارائه کردند و هم به طور خاص ارائه گزارش حوزه روایت پیشرفت را از سوی رئیس مرکز روایت پیشرفت داد شد و دستورهای جاری هیئت وزیران نیز امروز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

بهادری جهرمی گفت: سازوکارهایی برای پیش بینی زمین‌های مورد نیاز و در کنار آن پیش بینی منابع تسهیلاتی مورد نیاز تعیین شد.

 

سخنگوی دولت افزود: در راستای حمایت از نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالان فناوری در حوزۀ پهپادهای غیرنظامی، امروز متن یک لایحۀ حمایتی به تصویب رسید که تقدیم مجلس خواهد شد تا فعالیت در زمینۀ پهپادهای غیرنظامی بهبود یابد.

 

وی ادامه داد: پیش بینی شد سازمان هواپیمایی کشوری و دستگاه‌های مرتبط حمایت های لازم را از شرکت های دانش بنیان و فعالان این حوزه در تخصیص مجوزهای واردات قطعات، نمونه هایی‌ که میخواهند از آن‌ها الگو گیری داشته باشند و انتقال دانش فنی اختصاص دهند.

 

بهادری جهرمی تصریح کرد: هیئت وزیران موافقت کرد برای بهره‌برداری حداکثری از ظرفیت مقامات محلی به‌ویژه در استان‌های مرزی، استانداران استان‌های مرزی در کمیسیون‌های مشترک اقتصادی بین جمهوری اسلامی و کشور طرفِ مرز آن استان عضو شوند.

 

سخنگوی دولت همچنین یادآور شد: هیئت وزیران در امتداد دیپلماسی همسایگی و توسعه روابط به‌ویژه با کشورهای مسلمان و توسعه و تقویت گردشگری خارجی مجوز لغو روادید با بیش از ۳۰ کشور را صادر کرد. کشورهایی مثل هند، امارات، قطر، بحرین، عربستان، کویت و لبنان از جمله این کشورها هستند./فارس

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده