گفت و گوی برجامی پوتین و جانسون-راهبرد معاصر

گفت و گوی برجامی پوتین و جانسون

دولت انگلیس در بیانیه‌ای از گفت‌وگوی نخست‌وزیر این کشور با رئیس‌جمهور روسیه درباره موضوعات مختلفی از جمله توافق هسته‌ای خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - 2021 October 26
کد خبر: ۱۰۶۸۲۳

به گزارش راهبرد معاصر، پایگاه اینترنتی دولت انگلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد: بوریس جانسون نخست وزیر این کشور پیش از بیست و ششمین کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل گفت وگویی تلفنی درباره موضوعات مختلف با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه داشته است.
در بخشی از این بیانیه آمده است: نخست وزیر جانسون گفت انگلیس و روسیه، اعضای دائمی شورای امنیت و از اقتصاد‌های بزرگ جهان با یک پیشینه تاریخی دیرینه و مشترک، مسئولیتی مشترک برای همکاری با یکدیگر در راستای چالش‌های مشترکی مثل تغییرات آب و هوایی و مع پایگاه اینترنتی دولت انگلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد: بوریس جانسون نخست وزیر این کشور پیش از بیست و ششمین کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل گفت وگویی تلفنی درباره موضوعات مختلف با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه داشته است.
در بخشی از این بیانیه آمده است: نخست وزیر جانسون گفت انگلیس و روسیه، اعضای دائمی شورای امنیت و از اقتصاد‌های بزرگ جهان با یک پیشینه تاریخی دیرینه و مشترک، مسئولیتی مشترک برای همکاری با یکدیگر در راستای چالش‌های مشترکی مثل تغییرات آب و هوایی و معاهده‌های پادمانی بین المللی مانند توافق هسته‌ای دارند. اهده‌های پادمانی بین المللی مانند توافق هسته‌ای دارند./ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده