بیانیه فیفا درباره حضور زنان در ورزشگاه آزادی-راهبرد معاصر
قضاوت دیدار ایران - قطر به داور ژاپنی سپرده شد جام جهانی ازبکستان | تیم ملی فوتسال ایران حذف شد رأی کمیته انضباطی نقض شد | جریمه ۳ میلیاردی برای استقلال رهبر معظم انقلاب: یاد شهیدان ضامن سلامت حرکت ملت ایران است ورود دو موج بارش پی‌ در پی به کشور از فردا شهادت ۷۲ نفر در پی حملات گسترده رژیم صهیونیستی به لبنان | ۴۰۰ نفر مجروح شدند تل‌آویو ادعای رسانه عبری درباره آتش‌بس با لبنان را تکذیب کرد بازگشت پیکر‌های مطهر ۹۷ شهید دفاع مقدس از مرز شلمچه معاون قوه قضائیه: اولویت استخدام نیرو برای دادگاه‌های صلح با نیرو‌های شورا‌های حل اختلاف است پزشکیان پس از پایان سفر به نیویورک: با سران بیش از ۱۵ کشور گفتگو کردیم هیئت پارلمانی ایران عازم روسیه شد بررسی دوباره موضوع کنکور در شورای عالی انقلاب فرهنگی ظریف: ایران در ماه‌های گذشته به شدت در برابر اسرائیل از خود خویشتنداری نشان داده است قیمت خودرو امروز ۵ مهر ۱۴۰۳ | کدام خودرو ۸۰ میلیون تومان گران شد؟ + جدول خبر مهم برای متقاضیان مسکن | تصمیم دولت چهاردهم درباره نهضت ملی مسکن

بیانیه فیفا درباره حضور زنان در ورزشگاه آزادی

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) ابراز امیدواری کرد موضوع ورود بانوان به ورزشگاه ایران هر چه زودتر حل شود.
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 19
کد خبر: ۲۲۸۰۸

به گزارش راهبرد معاصر ، جانی اینفانتینو، رئیس فیفا در بیانیه‌ای درباره عدم حضور بانوان در ورزشگاه های ایران گفت: امیدوارم فدراسیون فوتبال ایران و مقامات این کشور درخواست‌های مکرر ما را بپذیرند. من در مدت اخیر تماس‌های زیادی با ایرانی ها داشتم. در حال حاضر هیاتی از فیفا در ایران است تا شرایط ورزشگاه‌ها را در این کشور رصد کند و امیدوارم این هیئت اخبار خوبی را از ایران بیاورد.

 

وی افزود: موضع ما آشکار و ثابت است. امیدواریم بانوان اجازه ورود به ورزشگاه های فوتبال را بدست آورند. ما می‌دانیم که برنامه ها و گام هایمان را به روش مسالمت آمیز باید انجام دهیم اما الان زمان مناسب برای تغییر امور است. فیفا انتظار دارد که پیشرفت های مثبتی در این مقوله در ایران رخ دهد و در بازی اول ایران در زمینش در ماه اکتبر منتظر این پیشرفت مثبت هستیم.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار